mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 nå er det full fest hos naboen.. IGJEN! skjønner ikke at det går ann å holde på sånn, de har da ei lite jente på under ett år. for ikke så lenge siden holdt de på hver kveld i en uke. Bortsett fra dette (unge) paret er det veldig rolig i nabolaget. fryktelig irriterende, høy musikk, de sitter ute på hverandaen vendt mot oss, masse biler som dundrer musikk osv. å ikke minst, fulle folk som henger ut av vinduene på bilene, står oppå bilene mens de kjører, 3 stk på en mobed osv. sitter bare å venter på at vesla ska våkne, håper virkeli ikke hun gjør det.
kaur *har født!* Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 ....du kan jo ta opp på bånd, når vesla gråter. Så åpner du vinduet mot naboen kl 0700 med spilleren på full guffe morgene etter fest. Eller setter opp trampoline rett ved som du kan invitere alle nabobarna til å hoppe på. ... ...bare en ide... ;-)
Gjest MMJ Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Tror jeg vet hvordan du har det... kjenner det KOKER inne i meg bare ved å lese dette... Jeg er supersensitiv for dunk dunk -musikk (hos andre) fordi jeg har bodd i mange år i en leilighet over en ungkar... GITT om han hater meg.... *kremt*... Jeg var så forbanna jeg klikka flere ganger, hehe...
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 hehe, joda, ikke så dumt. men de har jo en unge sjøl, så man skulle tro de skjønte såpass. å nå er det seriøst helt villt her, jeg hører ikke tven i stua engang. sikkert over 50stk der, ser ut som sånn amerikansk high school fest på film.. er så møkk lei av dem. i det siste har de holdt på med gravemskin og traktor hele dagene også, fra 9- 23 om kveldene. mistenker at de syns det gir dem "status" at alle ser og hører dem til enhver tid, det plager dem hvertfal ikke i det hele tatt. jeg hadde skjemtes.... helt klart at de er utrolig umoden. ungen er veldig mye hos besteforeldre, sånn at foreldrene kan fortsette det livet de hadde før hun ble født. ush å æsj, vet ikke hvos jeg skal gjøre av meg nå. legge meg er hvertfal ingen vits. typisk at jeg er alene hjemme og, mannen er på utdrikningslag.
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2007 ja, akkurat sånn er jeg og. HATEEEER det. føler ikke at jeg kan si fra heller. vi flyttet hit for bare nonen mnder siden, og de er herfra. helt ny plass, å vi har såvidt blitt kjent med noen, vil ikke gjøre oss upopulær. dette var jo grunnen til at vi flyttet ut av byen/blokk, og til enebolig på landet, for å slippe sånt. å så er det så kjedelig at en anbo skal ødelegge for hele boligfeltet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå