Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Skulle på byn med en venninne i dag og har gledet meg SÅÅÅÅÅ masse!!! Men - så fikk hun ikke barnevakt likevel:-( Og her sitter jeg med pilsene mine og stirrer i taket, er ingen som kan bli med ut i dag, jo:-(
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 tihi;) men det blir ikke mange øl på deg da:-s
Vennlighilsen Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Da syns jeg du skal gå ut alene! Det går helt fint og du blir fortere kjent med andre... god tur(",)
silhah og emilie Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 ja da skulle du bodd her mona:) jeg har sååå lyst til å dra ut en tur men ingen som kan bli med:(
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2007 Mjaaaaa.....hakke lyst;) Hihi, syns det blir litt ensomt. Har ikke vært ute på en stund, og hadde liksom gledet meg til å gå med noen:-s Men men, får ta det igjen neste helg eller noe. Min kjære fant ut vi kunne se film, så får vel det da...men ølene drikker jeg visst ja!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Fikk dårlig samviitghet her jeg nå... Myy... vil også gå ut, men så var det den jævla malingen. (tror dere at gubben snart savner meg der ute?) Hihi...
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. juli 2007 Jooohoooo kyllingen du er bra nok!!!!! :-D Bare komme det;) Hufsa ikke få dårlig samvittighet (men jeg er jælla god å spille på den sant???? :-p) Maling er lurt når man skal selge:)
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. juli 2007 Ja oki da, jeg kommer i privatjet'n min siden jeg selvsagt er blitt rik og berømt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå