Gå til innhold

Jaja, er det ikke typisk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle på byn med en venninne i dag og har gledet meg SÅÅÅÅÅ masse!!! Men - så fikk hun ikke barnevakt likevel:-(

 

Og her sitter jeg med pilsene mine og stirrer i taket, er ingen som kan bli med ut i dag, jo:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tihi;) men det blir ikke mange øl på deg da:-s

Skrevet

Da syns jeg du skal gå ut alene! Det går helt fint og du blir fortere kjent med andre... god tur(",)

Skrevet

ja da skulle du bodd her mona:)

jeg har sååå lyst til å dra ut en tur men ingen som kan bli med:(

 

Skrevet

Mjaaaaa.....hakke lyst;)

Hihi, syns det blir litt ensomt. Har ikke vært ute på en stund, og hadde liksom gledet meg til å gå med noen:-s

Men men, får ta det igjen neste helg eller noe.

Min kjære fant ut vi kunne se film, så får vel det da...men ølene drikker jeg visst ja! ;)

Skrevet

Pfffff Silhah da, komme her da;)

Skrevet

spriiinger:p

Skrevet

Fikk dårlig samviitghet her jeg nå... Myy... vil også gå ut, men så var det den jævla malingen.

 

(tror dere at gubben snart savner meg der ute?) Hihi...:P

Skrevet

Jooohoooo kyllingen du er bra nok!!!!! :-D

Bare komme det;)

 

Hufsa ikke få dårlig samvittighet (men jeg er jælla god å spille på den sant???? :-p)

Maling er lurt når man skal selge:)

Skrevet

Ja oki da, jeg kommer i privatjet'n min siden jeg selvsagt er blitt rik og berømt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...