Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmmm, hvordan tok du skrittet helt ut; meldte deg utav nettby. joda, jeg vet hvordan det gjøres, men sitter her og gnager skal/skal ikke setningen ommat og ommat..........

gi meg styrke ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte som så...:

Hva gjør jeg på nettby? Er det får å hilse på vennene mine (har jo fjesbokji til det;-)? Nei. Er det for å bli sjekket? Nei. Så hva faen gjør jeg her da? Flytt ut!

Var lei av 16-åringer som la an på meg og gamle griser som ville være "venner" med meg.

Flytt ut derfra, for Nettby er ut! ;p

Skrevet

vel, det er akkuratt det jeg også tenker....hva er min misjon der inne liksom ;) annet enn å sitte og irritere meg over gamle desperate tullinger som skriver slibrige meldinger, og ungutter som lever ut fantasiene sine om litt "eldre" kvinner.....det sier seg selv, jeg burde flytte ut! men så er det nå engang slik at det finnes mange fantastiske mennesker på vennelista også ;( men de fleste har jeg jo på msn......hmm....hmm...hmm....hmm......

Skrevet

Få de du liker på msn og flytt ut derfra;-)

Ble også kjent med mange hyggelige og de fikk jeg på msn. Det var en lise og bli kvitt alle de ikke fullt så hyggelige... "Å, du var jo søt, hva har du på deg, snuppa?" *grøss* Det skal du bare skite i! Hmmf

Skrevet

Hva er forskjellen i konseptene til Facebook og Nettby? Er svært lite oppdatert på disse nettsamfunngreiene...

Skrevet

Nettby er mer et sjekkested, men facebook er mer et "vennested".. litt sjekking der, men ikke så gale som på nettby.

Skrevet

I did it!!!! *svelger hardt* I DID IT!! det som avgjorde det var en gammel gubbe som har snoket på profilen min helt siden jeg flyttet inn, hver JÆVLA dag, uten et ord på snokerunden....blir ekkelt å tenke på hva han driver å snoker på og ikke minst hva han tenker mens han snoker........aaaaaaaaaaaaaaaark!

åja, de var klassikere, de herlige "velmenende" folka som spurte hvordan du hadde det i første brev, i andre brev kom påfølgende; hvor bor du? husnummer? hva gjorde du på lørdagskveld kl 2300? har du planer om å dra fra mannen din? djeeeezez.......og selvfølgelig med avslutningen; mange "kysser" ........blærk blærk blærk blærk....

men; I DID IT!!

Skrevet

Wow! Good for you! *klappe deg på skulderen*

Hadde en sånn en jeg også, en skikkelig tragisk fyr som skrev et brev der han fortalte hvor fææælt han hadde det og hvor gruuuuusomt det var at han var singel osv osv osv. Blæh! Desperate menn kommer hvertfall ingen vei!

Nå må du fortrenge det faktum at det tar en hel uke før du virkelig flytter ut, så ikke logg deg på og slett nettby fra favoritter og fra loggen!

Sees vi på facebook da? ;-) Der kan du stenge profilen din så ingen som ikke er venner med deg kan snoke på den.

Skrevet

hehe, måtte rett og slett flytte ut en gang til, kom på at jeg ikke likte at folk skulle snoke på bilder og tekster uten meg tilstede ;) men nå er alt sletta (håper jeg) og min tid på nettby is over and out. skal være hard mot meg selv, ikke logge inn igjen ;) heller terrorisere folka her inne. nja, facebook? blir litt samme konseptet.....liker ikke manglende personvernsrettigheter heller.

Skrevet

visste jeg det ikke........ glad jeg holdt meg unna........ :-)

Skrevet

pøh, du har ikke flyttet ut........;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...