Monajenten Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Den malingen var unødvendig! Nå er det pils i stuen og jeg vil UTUTUT!!! Hun ringte meg til slutt, var tom for batt. ja, men fikk ikke barnevakt:-/
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Hehe, har sagt at det bare er å komme, lover deg godt selskap, malinggass og arbeidssøl... Nå holder gubben på å male veggen oppe, etterpå skal vi ned og male trappen. Det blir sååå fint atte, håper på å selge kåken for 2 mill, for da sitter vi med en mill i fortjeneste... hehehe...;-)
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 Tror dere fikser det;) Min kjære har dratt for å hente film nå, fant ut vi skulle se film *sjokkert* Det skjer liksom aldri :-o Så sa han at jaja, jeg kunne jo dra ut torsdag, eller fredag, eller lørdag:-o
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Krysser fingrene for det, er veldig spent på¨visningen over helgen. Lurer på hvor mange som kommer... det er jo tross alt juli og fellesferie. Jeg skal ut lørdag om to uker for å feire bursdagen min (den 17.) vil du være med? Vorschpiel hos meg og så ut på by'n!
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 Det hørtes da jammen moro ut!!! Skal høre med "sjefen" :-o Tusen takk for tilbud:) Superduperlykketil med visningen, tror det går bra jeg, selv om det er juli:)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Satser på at "sjefen" godkjenner det, så kommer du den kvelden:-) Håååper det går bra, håper det detter inn et busslast med folk og alle faller i staver og slenger rundt seg med tusenlapper! Også kanskje vi selger 1 mill over takst og får 2 mill i fortjeneste, hehehehehehe... *grådig*
Monajenten Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2007 Hehehe ja jeg tror absolutt det kommer folk og slenger rundt seg med tusenlapper, det skulle da bare mangle! Med dagens priser er jeg nesten ikke i tvil på at dere får såpass for den. Ihvertfall 1,950 000,- Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå