mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Har hørt at det går fortere i stykker når man legger det?tenkte å ha det på soverommet til Henrik..Og det gjør ikke noe om blir stygt i løpet av et par år:)
mayaya Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 vi har det på soverommene + i gangen. det nest billigste fra ikea. Ser kjempefint ut iallefall :-) La det i oktober, så vet ikke hvordan det vil bli på sikt, men ser like fint ut enda :-) Veeldig enkelt å legge!
2barns mor Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Vi har lagt billig klikk-gulv på soverom og bod, har fungert veldig greit hittil ja!
#Ariadne# Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 hadde billig laminat i forrige leiligeheten vår. var kjemep stygg etter 1 år..masse billig parkett nå da.. monter har en kjempe god til 159 pr kvadrat..
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 La billig "merbau" laminat (mørkt gulv) i leiligheten vi hadde før vi kjøpte huset. Var ikke fornøyd. Det ble skjollete og var vanskelig å vaske. Ble også bleket av solen. Så ikke ut og det var bare etter to-tre år. Var også utrolig hardt å gå på og ikke minst kaldt.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Jeg vil også anbefale billig parkett fra Montèr. Kährs 7mm parkett er mer enn godt nok til et soverom. Går an å slipe ned en gang, tror jeg. Er mye varmere og mykere enn laminat. Vi har lagt det på soverommene våre!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2007 Takk for svar.. Skal ta meg en tur på monter til mandag..Det er vel 1 km oppe i gata her..hehe.passer bra..hihi
RajaPia Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Fungerer kanskje på soverom ,og kanskje på stua... Men er noe herk i yttergang og på kjøkken! Det har jeg sett flere eksempel på. Dessuten har jeg jobbet endel i faren min sin fargehandel..
DenherJenta Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 det e steinhardt å iskaldt.. ville ikke hatt det på barnerom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå