Gå til innhold

Noen som har lagt "billig" klikk gulv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det går fortere i stykker når man legger det?tenkte å ha det på soverommet til Henrik..Og det gjør ikke noe om blir stygt i løpet av et par år:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har det på soverommene + i gangen. det nest billigste fra ikea. Ser kjempefint ut iallefall :-) La det i oktober, så vet ikke hvordan det vil bli på sikt, men ser like fint ut enda :-) Veeldig enkelt å legge!

Skrevet

Vi har lagt billig klikk-gulv på soverom og bod, har fungert veldig greit hittil ja!

Skrevet

hadde billig laminat i forrige leiligeheten vår. var kjemep stygg etter 1 år..masse billig parkett nå da.. monter har en kjempe god til 159 pr kvadrat..

Skrevet

La billig "merbau" laminat (mørkt gulv) i leiligheten vi hadde før vi kjøpte huset. Var ikke fornøyd. Det ble skjollete og var vanskelig å vaske. Ble også bleket av solen. Så ikke ut og det var bare etter to-tre år. Var også utrolig hardt å gå på og ikke minst kaldt.

Skrevet

Jeg vil også anbefale billig parkett fra Montèr. Kährs 7mm parkett er mer enn godt nok til et soverom. Går an å slipe ned en gang, tror jeg. Er mye varmere og mykere enn laminat. Vi har lagt det på soverommene våre!

Skrevet

Takk for svar..

Skal ta meg en tur på monter til mandag..Det er vel 1 km oppe i gata her..hehe.passer bra..hihi

Skrevet

Fungerer kanskje på soverom ,og kanskje på stua...

Men er noe herk i yttergang og på kjøkken!

Det har jeg sett flere eksempel på. Dessuten har jeg jobbet endel i faren min sin fargehandel..

Skrevet

det e steinhardt å iskaldt.. ville ikke hatt det på barnerom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...