Gå til innhold

4-5000 holder vel for ei uke i syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir ikke å betale så mye mat siden jeg reiser med foreldrene mine, men det er vel nok for meg og Martin? Ikke at jeg tror Martin blir å shoppe så mye :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var nettopp på Kypros med minstegullet mitt, og jeg hadde med meg 2000,-

Det holdt til alt, utenom en gave jeg kjøpte til kjæresten min som jeg betalte med kort. Et par hundre kroner.

Skrevet

Ja, det vil jeg tro. Vi var en uke på Mallorca nå, og da brukte vi 8000 på 2 pers. Der er det DYRT!!

Skrevet

Njaa, vet ikke helt. Kommer jo selvfølgelig ann på hvor mye du vil shoppe, hvor dyr mat o.l. :) jeg har alltid hetta for å få dårlig råd så jeg tar med litt ekstra. Har beregnet 1000 kr dagen når vi 3 har dratt, men da har vi levd veldig godt og ikke tenkt på hva mat koster o.l.

Skrevet

ja det er ikke så billig der. Vi skal til Kreta, så da holder sikkert 4-5000 i massevis. Har jo ekstra hvis jeg trenger det, men vil jo ikke blakke meg helt heller. 11000 for billett og fornøyelse får være nok ;)

Skrevet

Det går nok kjempe fint! Kos dere masse på tur! :)

Skrevet

Drar i grunn ikke for å shoppe i år, bare lysr å sløve på stranda og se litt på markedet der vi skal. Men skal ta med visaen for sikkerthetsskyld ;)

Skrevet

Alt går, så om det er budsjettet ditt går det helt fint om du følger det :)

Når reiser du da ? Reiser til platanias 12-27 juli, også med foreldrene mine hehe !

Skrevet

Hvis du ikke skal shoppe noe så holder det! Vi var en uke på den franske rivieraen nå, hadde med meg 9000 og kom hjem igjen med 3000. Da spiste vi på fine resturanter og jeg shoppet MASSE til tuppa, gaver til besteforeldre og oldeforeldre på begge sider, gave til min kjære + tax free varer (sminke og litt alkohol)

Skrevet

Vi reiser 15 september, gleder meg noe helt utrolig til å dra. Og så er det jo koselig å reise med besteforeldrene (les: barnevakt) :D

Skrevet

Hehe sant ;)

(Også er det jo koselig å reise med besteforeldrene (les: gratis middager) =D

Sleipe vi ? Haha..

Skrevet

ehhehe ja de er gode å ha til så mangt :D

Sleip nei, var litt svett tidliger, men ikke noe særlig sleip ;)

Skrevet

jeg personlig ville nok ha med meg mer, men det kommer jo helt ann på hva du har tenkt til å gjøre der nede.. jeg har min oppfatning når jeg er på ferie skal jeg kose og ikke tenker på penger. jeg regner også 1000 kr dagen + 2000 eksta i tillegg til shopping.

men hvis bare skal ligge på stranden og kose deg og ikke shoppe så mye, holder nok det i massevis..

god tur:0)

Skrevet

Ja jeg tror jeg skal dra med meg visaen i tillegg. Er irriterende hvis jeg ender opp med å finne de fine tingene også mangler jeg penger, selv om jeg alltids får låne fra foreldrene mine da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...