Gå til innhold

Noen som har tatt bilde hos Studio G??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man prøvebilder der, eller er det kun visningstime?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får et album med prøvebilder også.

Vi har tatt hos Studio G på Heimdal

Skrevet

virkelig? på de babytilbudene også? oi :-)

Skrevet

Ops, har ikke tatt babybilder vi da, så det vet jeg faktisk ikke. Har tatt 2-års bilder vi.

Skrevet

Jepp:) Tatt bilder der mange ganger:) Det er visningstime OG prøvebilder. Var i alle fall det sist jeg var der:)

Har jobbet der selv også faktisk:) Og vært der under utplassering på videregående. Utrolig flinke fotografer der;)

Skrevet

Forresten, var det babybilder du spurte om..? De du tar gratis hvis du binder deg til å ta bilder igjen før barnet blir 2 år??

 

For på de er det ikke prøvebilder, de fremkaller alle sammen, og så får du velge de du vil kjøpe:)

Skrevet

oki, sånn det er ja. nei, da får det holde med de 3 gratistimene hos fame.. thihi

Skrevet

Meeen, når det er sagt, er det jo ikke sikkert de gjør det likedan på alle Studio-G-sjappene heller da..:/ Det skal ikke jeg si sikkert:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...