ninimi;) Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Er det noen som har vaskehjelp her? Lurer på hva dere bet i timen. Hva gjør han/hun av vasking og hvor lang tid brukes det hver gang? og hvor ofte kommer han/hun?
mayaya Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 slenger meg på med et spørsmål.... hvor finner man sånne?
Lille Liak Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har en som kommer hver uke og betaler henne 300kr for 3 timer,det vil si 100kr time.Det ink vask av alle rom og skifting på sengene (to stk) vasking av komfyr inni.Noen ganger ber jeg henne vaske vinduer o.l ting som ikke trengs å vaskes ukentlig da betaler jeg ekstra for det.. verd hver krone..polsk dame på ca 28-30 år og hvis hun reiser hjem til sine barn og fam i polen så kommer hennes søster og vasker.
2barns mor Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Gosj..... ønskedrømmen min er å ha vaskehjelp.......
ApriIbaby Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Vi har samme løsning. 3 timer a 100 kr. Vasker det vi ønsker....Deilig liksus som jeg gladelig ofrer en bytur for....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå