Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 For et par uker siden fikk jeg vite at ektemannen min har drevet med sex-chatting osv. i flere år og med MANGE damer - også mens jeg var gravid! Han påstår at han ikke har hatt sex med noen av disse som han har hatt kontakt med, men jeg vet jo ikke helt hva jeg skal tro. Det er vel ikke så sannsynlig at han ikke har truffet/hatt sex med de han har hatt intim kontakt med på nettet og e-post og telefon når de bare bor en halvtime unna? Vi sliter ellers også - prater dårlig sammen, men er jo glad i han, og vi har ei tulle på tre år sammen som vi selvsagt forguder begge to. Noen som har opplevd liknende og kommet seg videre i forholdet? Alle seriøse råd mottas med stor takk. Jeg er ganske fortvilet. Vet rett og slett ikke om han har fortalt hele sannheten, og vet ikke hvor lett det blir å stole på han i framtiden.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 huff og huff ... føler med deg, for jeg har opplevd noe av det samme. Jeg bestemte meg for å gi gubben en ny sjanse, tenkte liksom at tida ville lege alle sår osv. men det gikk bare ikke. Jeg klarte ikke å glemme det og selv om jeg ikke er noen sjalu person, så fant jeg til slutt ut at jeg ikke orka å leve med en mann jeg ikke hadde tillit til. Og for meg ble det viktig å avslutte det hele mens vi fortsatt var sånn tålig venner - med tanke på samarbeidet om barna våre. Det har heldigvis gått bra i vårt tilfelle. Har rett og slett ikke angra en eneste dag. Tror vi har fått det bedre alle sammen! Så lykke til, selv om du er fortvilet akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå