Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Alle barn er jo pene på sitt vis, og de fleste synes vel at sine egne barn er penest. Likevel lurer jeg på om noen av dere tenker at andres barn er pene? Har dere noen barn dere synes er spesielt pene, forutenom deres egne?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Har ikke fått vårt barn enda så jeg får vente å se, men jeg synes datteren til Madonna (Lourdes tror jeg hun heter) er sinnsykt pen.
Aurora.m/nr.3 Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Har slettes ikke problemer med å se at andre barn kan være penere enn mine, men allikevel er jo mine de beste på jord. De er perfekte uansett! Heldigvis!
Raych Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Ja, jeg kan godt se at andre barn er pene:) Det er ei jente som går i barnehagen sammen med datteren min og hun er bare helt nydelig, og så sjarmerende:) Jeg vet faktisk om foreldre som ikke synes sine egne barn er så søte/pene, og da blir jeg nesten litt bekymret... Det er jo nesten en naturlov at foreldre synes at sine egne barn er de peneste:)
vic_89 med prinsen Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 ja jeg har ikke problem med å synes andre barn er nydelige. feks har barnefaren en datter fra før som er utrolig herlig. nå er ikke min baby født enda, og jeg vet jeg så klart alltid vil "foretrekke" ham, men jeg er 100% sikker på at jeg fremdeles vil kunne synes andre barn er pene, søte og nydelige. kanskje mer perfekt proposjonert osv tilogmed og penere, men babyen min kommer jo alltid til å være en favoritt rett og slett fordi han er min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå