Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Hva skjer??? Går vannet?? Gjør vannvittig vondt! Har akkurat sendt samboer på fest så det går ikke! Er i uke 37.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Har "stikket" i mange mange uker med meg, trenger ikke å være noe på gang... Ungen holder vel kanskje på å legge seg godt til rette nedi der... Presser seg nedover... Jeg er i uke 37 også... LYKKE TIL:)
dårligfantasi Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 jeg er bare 30 uker på vei .. men har begynt og stikke her og .. hehe .. spesielt når jeg er ute og går ut ... utrolig ekkelt ..er vel ofte slik at første gang så kan de legge seg med hodet ned allerede nå ? regner med alt er normalt hvertfall, fordi mange opplever det med stikkinger?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Hei.. Eg he termin i dag he hatt stikkninga leeeenge!! spesielt når eg går. Stikke heilt sykt någen gange.. Legen sa t meg at d va ungen så trykke på någen nerver el noge..isje farligt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå