Not fat, just fluffy! Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Han har lenge hatt lyst å reise dit, men er det litt seint på året? Er det noe å se og gjøre der da? Er det fint der rundt jul? Det hadde jo vært en fin bursdagspresang, men feil tid på året? Eller?
Gjest ->>- Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Plenty å gjøre der året rundt, litt økt fare for regn i oktober - men bruker uansett ikke å hølje dagesvis i strekk, mer type regnbyger. Men det året jeg bodde i Nederland på høsten hadde vi vel egentlig full sommer helt til slutten av oktober, med druer i hagen og strålende sol. Fint også rundt juletider, men ikke den byen jeg ville valgt primært for julestemning - da hadde jeg heller satset på en tysk eller øst-europeisk by med snø og julemarkeder og slikt.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Nederland er like flott høst og vinter som sommer. If you can't enjoy yourself in Amsterdam, you must be dead. )
Lille Filur Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 hehe Nancy:o) Takk for ideen HI =) tror nok at Amsterdam er fint i oktober.
Not fat, just fluffy! Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 Er det dyrt i Amsterdam? Shopping, spise.. Tips på bra hotell?
candyland Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Er ikke så veldig mye billigere enn Norge.... masse ting å gjøre der, kanalbåt, fullt av museum, parker, underholdning på gata på kveldene, bra uteliv +++ Finnes noe for enhver smak der vil jeg si:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå