mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 før jeg tar kontakt med legen? Vi prøver å få en baby til.Håpa på å få to tette så jeg har ikke gått på noe piller eller noe etter fødselen..Men jeg har bare fått igjen mensen annenhver mnd..Hehe..Lurer på hvor lenge vi bør prøve før vi tar kontakt med legen??
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Mensen min brukte vel 3-4 mnd på å bli regelmessig tenker jeg, de sier jo at når man har prøvd fast i et år uten å få det til så skal man begynne å tenke på å besøke legen
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 Da får jeg vente litt til da;) Er litt utålmodig..samboeren min er 10 år eldre enn meg.Og har ikke lyst til at han skal bli så alt for mye eldre før han får en unge til se:)
så var vi 4 Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 min ble normal 7 mnd etter første mens etter fødsel
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 Det er snart 11 mnd siden jeg føda da..skjønner ikke at den ikke kommer tilbake!!hmmm..hehe
så var vi 4 Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 min kunne godt venta lenger før den kom tilbake
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2007 hehe..ikke sant..Det sies jo at en kan bli gravid selv om ikke mensen kommer tilbake,men det skjer ikke her...hehe.Men jeg nyter hver dag jeg kan kose meg med Henrik alene.tenker på hvor slitsomt det blir med to,men gud så deilig også;-D
Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Jeg fikk tilbake mensen etter ca 6-8 uker, gutten min er snart 6 måneder og jeg er 14 uker på vei med neste.. Så det er jo godt mulig mener jeg:-)
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2007 Godt å høre det da;) Mister litt motet etterhvert..Er litt kjedelig..hehe..Har den lille tanken at det kan ha skjedd noe nedi systemet siden jeg fikk barn sist!Vet jo aldri..Skal ikke ta for gitt at man kan få flere barn!!!Er en gave hver gang.hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå