Gå til innhold

aaaah kjøpt meg øl og saltstenger i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

og munkholm sin sommerøl var veldig god :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å nei fyyy...har du brukt martin sitt bidrag på øl og saltstenger igjen nå......

Skrevet

hehe...sommerølet er faktisk godt ja :) for jeg og har brukt av min store formue denne helga :)

Skrevet

nei han har brukt opp sine penger på bilstol og ny trille, så han får nå bare gå sulten ;)

Skrevet

ja...ærlig talt...han må jo lære seg å disponere pengene....for alt som vi får i fanget er jo til oss...til bl.a. åkjøpe øl, må ikke finne på å bruke dine penger på han :P

Skrevet

her har gutten kjøpt litt for mye klær og ny vogn, så blir en slunken mnd på han denne mnd

Skrevet

nei er du sinnsyk, når han ikke gidder å spare opp til bilsete og andre nødvendigheter får han gå sulten. Bada han forresten i kaldvann i dag også siden han ikke har råd til strømmen. hihi

Skrevet

Da får han spise billig-pizza resten av mnd. At de er så uforsiktig med bidraget sitt...

Skrevet

det samme måtte min altså.. jeg har da ikke rådtilå bruke penger på han...og han la seg sulten...sover nå, så nå skal jeg drikke øl, spise potetgull og se på ringenes herre etterpå.

og siden far ikke betaler bidrag såer det jammen meg staten som får betale for han altså...jeg må jo ha luksusen min :)

Skrevet

tror ikke han har råd til billigpizza en gang....blir vassgraut her

Skrevet

ja men hvis han blir sulten nok spiser han det sikkert, og regner med han har lært leksa si nå!

Skrevet

får virkelig håpe det...

hvordan har mamman til martin det da ?

Skrevet

hun har det bare bra. Øl er gode saker å avslutte en lang solrik dag på ;) Enn du?

Skrevet

bare bra her også :)har endelig tid til å sette meg ned...mini er høyt og lavt for tiden og skal "hjelpe til " med alt.. vi har vaska huset i dag, og det er noe som tar sin tid

så nå blir det ringenes herre og øl på meg :) deilig å slappe av

Skrevet

åh skrekk og gru, vi har nesten ikke vært inne den siste uka så her ser det bomba ut, men Martin har pappadag i morgen, så da er det bare å hive seg rundt og vaske klær, kopper og gulv. Ringenes herre er bra, kjempe lenge siden jeg har sett de.

Skrevet

samme her...så de med en gang de kom på dvd....men må jo ha datan og da :P

I morgen vet vi ikke hva vi skal finne på, Magnus har ikke samvær med far, så her er han med å rydder :) må være godt å ha litt tid til deg selv også..savner det ja !

Skrevet

Ja det er litt deilig å kunne bare slappe av en dag i uka, og Martin elsker pappaen sin, han stråler som ei sol hver gang han ser han :) Skal ordne ny samværsavtale i september så da får Martin mer tid med pappaen sin, og det trenger han. Han gråter så sårt når pappaen går :( Men det er jo fint at Magnus får opplæring i husvask :D

Skrevet

så flott at samværet fungerer... her har ikke far sett gutten ennå,og han er 15mnd.

klart han må ha opplæring...er ikke det barna våres er da? frentidige hushjelper ?? eller er det jeg som har misforstått?

Skrevet

Ja herregud hva skal vi ellers med de liksom?!

Synd at pappaen ikke engasjerer seg noe, er så dumt for ungene når det blir sånn

Skrevet

ja er det...han trenger en farsfigur....men han har ikke lov å komme i nærheten av oss så blir nok slik. men har det veldig bra alikevel:) (dessuten så tror jeg at jeg er små-forelsket :P)

klart unger er tilfor å kunne brukes...hva er barnearbeid godt for? -jo gratis arbeidskraft så mor kan sitte på ræva å gjøre ingenting :D

Skrevet

åjåjåj småforelsket sier du? den følelsen savner jeg gitt ;)

Ja tror jeg må kjøpe en bedre sofa om ikke lenge, kan jo ikke risikerer å få sittesår mens Martin arbeider.

Skrevet

trykkbelastning kan være ekkelt sånn...pass på så du ikke får ligge/sittesår...er så besværlig det. Husk å kun kjøpe det beste og dyreste da....og sef det billigste du finner til martin...husk at klær og ditt velbehag er og blir viktigst !

ja..er helt hærlig...bor langt borte nå,men er fra samme sted. men tør ikke håpe på noe enda da...

Skrevet

Martin får nå tørr bleie en gang om dagen, er ikke det nok?! Kan du fatte og begripe at de er så kravstore?

men deilig å være litt forelska da, får en helt ny glød i hverdagen :)

Skrevet

kjempedeilig...leeenge siden sist ja :)

må da holde det...herregud...bleier er jo så dyrt.

her går gutten i samme settet med klær hele uka, men tanke på hvor dyrt det er å vaske klær så får det holde.

Skrevet

Jeg knøyt bare sammen et handlenett til Martin, synes det er nok i grunn. Da trenger jeg bare å dyppe han i sjøen så er han ren igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...