Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 D va ganske mye slim som kom på toalettpapiret når jeg tørket meg i sted... kanskje en spiseskje... D va veldig slimete, blankt med litt hvitt i og lignet kanskje litt på el-slim.. ikke noe blod eller noe rødt i, kan det være slimpropp eller mest sannsynlig ikke? har 3 uker igjen...
gravid me nr 8 :-) Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 d hørres ut som om d er slimproppen..den kan gå mange uker før termin lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Trenger ikke å være slimproppen... Man kan ha ganske mye slim/utflod på slutten... Er det med meg ihvertfall... Og jeg tror det at slimproppen er det litt farge på...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Ja, trodde det jeg også skjønner du! Det var helt sikkert ikke slimproppen, forestiller meg at det liksom er litt mer og litt farge på som du sier... Får bare vente videre Har så masse vondt og murringer hele tiden at eg ser etter tegn på den fødselen konstant.......... HI
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Jordmor sa at den vanligvis er helt blank, men hvis den på vei ut ryker litt av de tynne blodårene i området kan det være litt blod i den... Men i utgangspunktet er den blank...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå