rosa og en blå Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 ?? Hva hadde dere i magen når dere fikk strekkmerker?
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Sånne ting er nok tilfeldig... Jeg fikk nesten ikke strekkmerker første gang: Gutt Fikk mye strekkmerker andre gang: Gutt
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Hadde jentebaby i magen, fikk stooor mage men null strekkmerker tror nok det har mer med gener å gjøre jeg da hehe
mamma`n te Kaja Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 tror det er tilfeldig jeg og.. fikk jente og en god del strekkmerker..
minst Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Har hørt at det har noe med gener å gjøre. Jeg har 4 gutter og 1 jente, ingen strekkmerker
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Kanskje bare større mage med nr 2? hehe ikke vet jeg, men når jeg tenker over det så er det faktisk ingen i min familie som har strekkmerker på magen, hverken på pappas side eller mammas Både jeg og mamma hadde gigantiske mager men fikk som sagt ikke et eneste lite strekkmerke..
rosa og en blå Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2007 hehehe.. jaja. vet det er tilfeldig... meint som bere et morsomt innlegg og eg kjeder meg..
EnJente_m_EnJente Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Bittelitt strekkmerker rett under rumpa, på baksiden av lårene, synes omtrent ikke - jentebaby Mamma fikk ingen strekkmerker vel og si ! Holder en knapp på genetisk jeg !
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Nei, jeg hadde gigantiske mager begge gangene (da var 4,7kg og 4,8 kg) Tror nok kanskje det har litt med at huden hadde blitt strekt før.... Kanskje du også får med nr 2 ;-) He he.
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 nei guri ikke skrem meg a hehehe huden var nemlig riiimelig strekt sist gang så hvis teorien din stemmer så kommer jeg vel til å få strekkmerker i uke 8 med nr 2..
silhah og emilie Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 jeg fikk jente og jeg fikk masse strekkmerker på pupper, lår, mage og hofte:( mamma fikk ingenting hverken med meg eller søsteren min så jeg vet ikke helt om det er så veeeldig genetisk
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #14 Skrevet 7. juli 2007 He he, du er jo 10 år yngre enn meg også - har kanskje også noe å si..? Jeg fikk ikke strekkmerker før jeg var på overtid med nr 2. Skikkelig irriterende. Gikk 11 dager over ;-/ Jaja, plager meg ikke egentlig.
rosa og en blå Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. juli 2007 mamma fødte 3 jenter -masse strekkmerker syste 1 fikk 1 jente -stekkmerker syste 2 fikk 2 jenter -strekkmerker eg 1 jente -ingenstrekk merker har nå gutt imagen.. og fårr mye vann i kroppen.. er redd eg skal sprekke.
S.J.E.F.E.N Skrevet 7. juli 2007 #16 Skrevet 7. juli 2007 Hadde strekkmerkene mine fra før jeg.... Gikk opp veldig mye for noen år siden da fikk jeg strekkmerker, fikk noen nye nederst på magen bare...
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. juli 2007 #17 Skrevet 7. juli 2007 Jeg fikk ingen strekkmerker når jeg gikk med jenta mi, og har ingen strekkmerker med lillegutt i magen heller, håper det holder seg de ukene som er igjen.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 7. juli 2007 #18 Skrevet 7. juli 2007 Vi fikk jente, og jeg har et helt verdenskart på magen!
2barns mor Skrevet 7. juli 2007 #19 Skrevet 7. juli 2007 Under første svangerskap fikk jeg ikke ett eneste ett strekkmerke, da kom jenta. Nå når gutten kom, fikk jeg masse strekkmerker de siste to ukene på magen! Lite lekkert.........
mammaen til G & A Skrevet 7. juli 2007 #21 Skrevet 7. juli 2007 Har ikke strekkmerker, men det skal ikke spille noen rolle hvilket kjoenn du har i magen dessverre.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. juli 2007 #22 Skrevet 7. juli 2007 Gutt, og MANGE strekkmerker.. Ligger på albumet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå