Gå til innhold

strekkmerker av guttebeibi el jentebeibi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Hva hadde dere i magen når dere fikk strekkmerker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne ting er nok tilfeldig...

 

Jeg fikk nesten ikke strekkmerker første gang: Gutt

Fikk mye strekkmerker andre gang: Gutt

Skrevet

Hadde jentebaby i magen, fikk stooor mage men null strekkmerker :) tror nok det har mer med gener å gjøre jeg da hehe :)

Skrevet

Mye strekkmerker. Jente

 

 

Skrevet

tror det er tilfeldig jeg og.. fikk jente og en god del strekkmerker..

Skrevet

Har hørt at det har noe med gener å gjøre.

Jeg har 4 gutter og 1 jente, ingen strekkmerker

Skrevet

Kanskje bare større mage med nr 2? hehe ikke vet jeg, men når jeg tenker over det så er det faktisk ingen i min familie som har strekkmerker på magen, hverken på pappas side eller mammas :) Både jeg og mamma hadde gigantiske mager men fikk som sagt ikke et eneste lite strekkmerke..

Skrevet

hehehe..

jaja.

vet det er tilfeldig...:)

 

meint som bere et morsomt innlegg og eg kjeder meg..

 

:)

Skrevet

Bittelitt strekkmerker rett under rumpa, på baksiden av lårene, synes omtrent ikke - jentebaby :)

 

Mamma fikk ingen strekkmerker vel og si ! Holder en knapp på genetisk jeg !

Skrevet

Nei, jeg hadde gigantiske mager begge gangene (da var 4,7kg og 4,8 kg) Tror nok kanskje det har litt med at huden hadde blitt strekt før....

Kanskje du også får med nr 2 ;-) He he.

Skrevet

nei guri ikke skrem meg a hehehe :) huden var nemlig riiimelig strekt sist gang så hvis teorien din stemmer så kommer jeg vel til å få strekkmerker i uke 8 med nr 2..

Skrevet

jeg fikk jente og jeg fikk masse strekkmerker på pupper, lår, mage og hofte:(

 

mamma fikk ingenting hverken med meg eller søsteren min så jeg vet ikke helt om det er så veeeldig genetisk

Skrevet

He he, du er jo 10 år yngre enn meg også - har kanskje også noe å si..? Jeg fikk ikke strekkmerker før jeg var på overtid med nr 2. Skikkelig irriterende. Gikk 11 dager over ;-/

Jaja, plager meg ikke egentlig.

Skrevet

mamma fødte 3 jenter -masse strekkmerker

syste 1 fikk 1 jente -stekkmerker

syste 2 fikk 2 jenter -strekkmerker

 

eg 1 jente -ingenstrekk merker

har nå gutt imagen.. og fårr mye vann i kroppen.. er redd eg skal sprekke.

Skrevet

Hadde strekkmerkene mine fra før jeg....

Gikk opp veldig mye for noen år siden da fikk jeg strekkmerker, fikk noen nye nederst på magen bare...

Skrevet

Jeg fikk ingen strekkmerker når jeg gikk med jenta mi, og har ingen strekkmerker med lillegutt i magen heller, håper det holder seg de ukene som er igjen.

Skrevet

Vi fikk jente, og jeg har et helt verdenskart på magen! :)

Skrevet

Under første svangerskap fikk jeg ikke ett eneste ett strekkmerke, da kom jenta. Nå når gutten kom, fikk jeg masse strekkmerker de siste to ukene på magen! Lite lekkert.........

Skrevet

shit.....

har ca 2 uker igjen :)

Skrevet

Har ikke strekkmerker, men det skal ikke spille noen rolle hvilket kjoenn du har i magen dessverre.

Skrevet

Gutt, og MANGE strekkmerker..

Ligger på albumet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...