EnJente_m_EnJente Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Har vært flink jente og ryddet i skapet mitt idag, har nå kastet en hel haug med klær og vært streng med meg selv, blir alikevel litt oppgitt for nå tenkte jeg: Å HERREGUD så mange jeans jeg har kastet ! Telte over nå og har 14 jeans, men alle disse jeansene bruker jeg ! Så kaster ikke fler ! Hvor mange har du i skapet som du faktisk bruker ???
Ett_øyelokk.... Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 3 stk. - 2 for store og ei jeg ikke liker å gå i. Men skal ned minst 2 størrelser i løpet av sommeren/høsten, så får shoppe flere etter det..
EnJente_m_EnJente Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2007 Ca likt som meg du da, men det kunne jeg tenkt meg hehe ! Har to hvite og en brun jeg da, inne i de 14 ! Har jo ikke hjerte til å kaste de så lenge det er bra og fine jeans ! Noen av de har jeg faktisk hatt siden 2001 ! Hjelp ! Hehe, får vel heller bare være glad jeg kommer inn i de, selv om jeg må innrømme at de er NOE tightere enn i 2001...hehe er bare et par av de da ! Diesel, de varer og varer og varer... Husker du meg egentlig ? Vært på treff sammen vi, på aker brygge, er jeg rimelig sikker på
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Er jo ingen vits i å kaste ting som blir brukt jeans er jo rimelig tidløst da, hvertfall levis, wrangler o.l. Offkors husker jeg deg hehe rosa lita tuppe hadde du, og hvit genser med blå vest over!
hostogharkheledagenlang Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 søren nå tenkte jeg at jeg kunne skrive alle jeg hadde, men som jeg ikke bruker ... men av de som passer er det kun 2 gitt.
EnJente_m_EnJente Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2007 Hehe det var jo gøy da ! Sant, har egentlig bare merkejeans jeg også, nettopp fordi de holder lengre ! Ikke til å legge skjul på at de som regel sitter finere også !
Babyfacepsycho Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har vel kanskje 4 - 5 par. Ikke helt sikker. Har ikke så mange hvertfall. Men hvorfor kaste dem? Hvorfor ikke selge dem/gi dem bort? Hadde hvertfall jeg gjort hvis jeg hadde hatt masse klær jeg skulle ha kvittet meg med. =)
2barns mor Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Har alt for lite...... men håper å komme meg ned noen kilo før jeg shopper..
EnJente_m_EnJente Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. juli 2007 Jeg kaster de vel egentlig ikke, jeg gir det bort ja Til venner, og særlig de som da ikke har så mye å rutte med ! Pappa har en kompis på jobb som har en datter som blir så glad at hun gråter når pappa har med sekker med klær til henne ! Det føles bra !
--arkin-- Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 12 og de bruker jeg.. har ett par til men må stramme opp denne huden litt så kommer jeg nok den i str 34 håper jeg.. dum som jeg var kastet jeg alle jeansene i str 34 untatt 2.. fordi jeg trodde jeg ikke ville passe i de, men nå så er jeg ikke langt fra målet mitt;O)
melkekua™ Skrevet 7. juli 2007 #14 Skrevet 7. juli 2007 Altfor få, kan ikke telle de på 1 hånd en gang (
selfangerkjerringa Skrevet 7. juli 2007 #15 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har 1 jeans. Og den er litt for liten. Fordel med å være overvektig sånn sett - lite med klær i skapet generelt, og i hvert fall dårlig med jeans, hehehehe
Hmmmmmm Skrevet 7. juli 2007 #16 Skrevet 7. juli 2007 selv har jeg 4st 2 er slitne, som jeg bruker hjemme ner jeg er ute med barne å lekker,
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 7. juli 2007 #17 Skrevet 7. juli 2007 Gudskjelov...jeg trodde det bare var meg..Jeg har 19-25 bukser..over halvparten er jeans. Nå har jeg til og med kvittet meg med tre (etter at jeg kviet meg LENGE for å gjøre det)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. juli 2007 #18 Skrevet 7. juli 2007 Har bare 3 jeans, 1 hvit og 2 blå, nye som jeg passer inn i, og 1 svart bukse, slik dress bukse. Får nesten ikke brukt den hvite jeansen da, da det regner så mye fortiden her i oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå