Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har lest litt innlegg her, og husker selv mannen min ikke var klar.

Det han faktisk trengte var en oppvekker!

Jeg har lenge ønsket barn, helt siden jeg var liten. Men han er litt yngre enn meg, og ville ikke en gang snakke om barn. Han mente lenge at han ikke var klar før en 5-6 år, noe som var alt for lenge for meg! Da hadde jeg begynt å runne 30, og jeg ønsket å bli gravid før det.

Men han skiftet faktisk mening over natten, etter at jeg hadde vært til vanlig kontroll hos gyn, der jeg fikk påvist PCO og dermed hadde mindre sjanser for å bli gravid, og klokken tikket mot meg hele tiden.

Ble vidresendt til lap på sykehus, og da skjønte han alvoret, etter å ha snakket med sykesøster.

Etter at jeg kom ut av narkosen, satt han ved sengen min og sa at han var klar :o)

Han har senere sagt at tanken på at vi ikke skulle få barn sammen, var som en oppvekker, og at han med en gang begynte å tenke som meg.

Nå snakker han faktisk mer om babyer enn det jeg gjør!

Det har enda ikke klaffet for oss, men han er i det minste villig til å være med på prøvinga ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Så flott at din kjære er klar. Selv om det ikke er så artig at har PCO. Håper det klaffer for dere snart. det er mye sant i det du skriver om at mannen kanskje trenger en vekker. Og den du ga han var jo en skikkelig vekker da. Skulle gjerne gitt min en vekker også, men det er vanskelig å komme på noen som virkelig vil funke. Ingen ønsker vel å gi den samme "vekkeren" som dere fikk, tross alt...

Stor klem og masse lykkeønskninger fra meg

Skrevet

Enig med Jumpy her. Ja, vi skulle gjerne at mannen skulle fått en sånn vekker, men man kan jo ikke gå rundt og håpe at noe alvorlig skal skje, så vi får håpe farsfølelsen kommer "naturlig", men helst ganske fort ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...