Gå til innhold

Hvem reiser til Dyreparken den 23-27juli?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjør, gleder oss masse og skal bo på Noahs Ark og har selvfølgelig billetter til Kaptein Sabeltann showet=) Flere som skal ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal dit akkurat på samme tidspunkt :) Vi skal overnatte i leilighet 15 min kjøring fra parken, og skal også på sabeltann :)

Skrevet

Vi skal 20.juli-22.juli Noahs ark og sabeltan blir det her også ;O)

Skrevet

akkurat samme tidspunkt her og:)

Skrevet

Så artig, vi booka både hotell og kjøpte billetter til Showet i januar vi, stakkars guttungen på snart 3.5år begynner vel å bli litt utålmodig gitt=)

Skrevet

"Rekker opp hånden"

Skal overnatte på Stallen Motell. Noen som har vært der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...