Regnbuens barn™ . Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Vi gjør, gleder oss masse og skal bo på Noahs Ark og har selvfølgelig billetter til Kaptein Sabeltann showet=) Flere som skal ?
stolt mamma tell mine to gutta Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Vi skal dit akkurat på samme tidspunkt Vi skal overnatte i leilighet 15 min kjøring fra parken, og skal også på sabeltann
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Vi skal 20.juli-22.juli Noahs ark og sabeltan blir det her også ;O)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 akkurat samme tidspunkt her og:)
Regnbuens barn™ . Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 Så artig, vi booka både hotell og kjøpte billetter til Showet i januar vi, stakkars guttungen på snart 3.5år begynner vel å bli litt utålmodig gitt=)
Ett_øyelokk.... Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 "Rekker opp hånden" Skal overnatte på Stallen Motell. Noen som har vært der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå