Gå til innhold

Dere som fikk bekkenløsning under svangerskapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ble det bedre etter fødsel? Sliter fortsatt med bekkenet etter 5 uker siden fødsel, og håper inderlig at det blir borte snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer så mye at det er det ingen her som kan gi deg svar på. Alt fra rett etter fødsel til overgangsalderen

Skrevet

det sluttet å gjøre vondt konstant etter ca 4 mnd, nå etter 15 mnd får jeg fortsatt vondt når jeg går i mange trapper, opp og ned bratte bakker o.l. :(

Skrevet

Hos meg gikk det bort etter noen mnd, men kom tilbake når Martin var rundt 7 mnd, og nå er det borte sånn for det meste. Kan ikke ligge på rygg rett på gulvet etc.

Skrevet

Jeg fikk en jævlig tur 5 uker etter fødselen.

Nå, 16 MÅNEDER etter fødselen har jeg en enda jævligere tur! Tar paralgin-forte hver 4. time! I dag tidlig var jeg helt låst i hele kroppen skreik i smerte og stri gråt! Ringte 113 nesten 1 time etter jeg hadde tatt 2 paralgin. Gubben som ringte. Jeg klarte jo ikke bevege meg, hadde fått beskjed på legevakten å ringe viss det ble mye verre. Etter 2,5 timer kom jeg meg endelig opp!!!!

Håper du slipper sånt!!! Men det er de 2 turene jeg har hatt....

Tror ikke jeg skal føde flere barn, nei!

Skrevet

Var bedre enn før fødselen med en gang. Etter 4-6 uker trudde jeg jeg var tilbake til normal, men nå etter 9 måneder kan jeg kjenne det fremdeles hvis jeg har gått langt osv. Men det er ikke kjempeille - bare sånne "stikk" =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...