Gå til innhold

Øm omkring halebenet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg har i det siste følt meg øm i området ved halebenet. Er det noe som flere har eller har hatt? Hva kommer det av? Ikke noe jeg bør kontakte lege for, vel? Jeg venter tvillinger og begynner å bli ganske stor.

 

Takknemlig for svar, for jeg klarer ikke å unngå å bekymre meg litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var akkurat slik bekkenløysinga begynte hos meg sist. Øm i halebeinet, oppover mot korsryggen og utover i setet. Viss det ikkje blir verre kan du vente med å ta det opp med legen til neste kontroll, men viss det blir verre bør du få time hos fysioterapeut så snart som mulig for å unngå at det blir skikkelig ille.

Skrevet

Jeg har vært plaget med det siden jeg var 12 uker på vei. Nå er jeg 29 uker på vei. Merker det i halebeinet når jeg har sittet mye. Blir bedre om jeg er flink å gå tur. Blir også vondt om jeg sitter på en hard stol e.l.

Er ikke plaget med bekkenløsning ellers.

Skrevet

Sånn har jeg det også. Det kommer og går. Fikk det for første gang etter forrige fødsel. Da hadde jeg det i ca 1,5 år. Plagsomt.

Ikke noe særlig å reise med fly der man sitter i ro på et ganske hardt sete i 4 timer. Aaaaaauuu....

Skrevet

Jeg kjenner det veldig likt som du forklarer, Ranveig R. Hva har fysioterapeuten gjort for at det ble bedre hos deg? Og kan det bli bedre når det først har blitt slik, eller er det nå mest for å unngå at det blir mye verre?

Skrevet

Dette er mitt 3 svangerskap, og har hatt bekkenløsning de to siste gangene...denne gangen har jeg det nok også - problemer ved halebeinet osv... så jeg tror du har bekkenløsning, det jeg gjør er å unngå å sitte rett nedpå...avlast med en god pute hvor du enn skal sitte... for meg så føles det som om halebeinet sitter igjen i stolen når jeg skal reise meg opp - temmelig vondt... men prøver å unngå for lengesittende... "heldigvis" har jeg fått andre problemer med hofta som har ført til 100% krykker...så bekkenløsningen er blitt "hemma" -hoftesmertene overgår de vanlige bekkenløsningssmertene...

lykke til... pass på deg selv og tvillingene :)

Skrevet

auda..spør du meg så ooooser det bekkenløsning av det der..starta på samma måte hos meg

Skrevet

Jeg er øm, og kjenner verking nederst i korsryggen / halebeinet de siste to ukene. Håper ikke det utvkler seg til noe mer.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...