Gå til innhold

Dere med Quinny Freestyle 3xl comfort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på å bytte min Briovogn mot noe enklere og lettere, så idag på Quinny F3C. Så veldig fin ut, men er dere som har den fornøyde? Er det noen bakdeler ved den? Er den stødig, faller ikke bakover hvis man har en tung stellebag på håndtaket? Har egentlig vært litt skeptisk til 3 hjul.. Nå var det sportsvogna vi så på, men hvis det skal bli søsken her få vi kjøpe til bagen. Synes den så litt liten ut?? Hvordan er den når man legger den sammen? Tar den mye plass med tanke på at den var så bred i bakdelen? Har dere hatt noen problemer med bremser lr noe annet?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd!!! Har den inn og ut av bilen hver dag, ikkeno problem. Enkel å slå sammen! Bremsene funker fint, og bonusen der er jo håndbrems til nedoverbakkene :-D Stødig er den også, og enormt lett å manøvrere! På sand og snø låser man framhjulet, så går den fint på det også. Har prøvd både på snø i påska og i fjæra. Vi bor på landet, med en del grusstier, men vi er daglig i byen.

Bagen er da grei nok den, mini har god plass ennå (3,5 mnd). Regner med å bytte til sportsdelen ved ca 6 mnd.

Skrevet

Den tåler ikke å ha en tung stellebag på håndtaket nei, da har den lett for å velte.. bagen er ikke så stor nei, vi måtte bytte når tuppa var 4,5 mnd.. men var vinter og da, så måtte jo ha pose..

Den er forholdsvis lett å legge sammen, men tar endel plass i bilen synes jeg.. men positivt at det er lett å ta av hjulene da..

Skrevet

vi har aldri trengt å ta av hjulene vi da :-)

Skrevet

det trengte ikke vi heller, men vet av noen som må for å få den inn i bilen.. ikke så stort bagasjerom da :) så da er det jo kjekt at det ikke er vanskelig!

Skrevet

Takk for svar, må selvfølgelig ta med meg bilen min å prøve i, tenkte ikke så langt, men har jo akkurat kjøpt en "konebil" en litenliten Opel.. Det går kansje ikke så bra:(

Flere?

Skrevet

har du sett på TFK eller OTH da? de blir mye mindre sammenlagt.. kan hende du får trøbbel i en liten Opel ja.. ikke særlig gøy å måtte lirke vogna på plass hver gang heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...