LisaColli Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #26 Skrevet 7. juli 2007 hehehe, det var ikke så mye rot fra før, og jeg laget frossenpasta med salat og hvitløksbaguetter;) tok ikke så lang tid dessuten tok han seg god tid, så jeg er ikke superwoman
LisaColli Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #27 Skrevet 7. juli 2007 ja det var en god idé, vi får se ha en fin kveld du og:)
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 7. juli 2007 #28 Skrevet 7. juli 2007 GRATTIS:D har så lyst jeg og, men tørr ikke. huff. Men grattis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå