Gjest Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Jeg synes det er GRUSOMT...mannen min sier det er typisk norsk... Da mener jeg ikke slipperser men sandaler...
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Så lenge de ikke har sokker på så er det vel greit...
blir 3 barnsmor Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 gutter i sandaler blir litt sånn kunster for meg .. vet ikkje korfor men ser for meg en som står og maler på lerret . .. slippers går greit, men uten sokker
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Mannen min bruker sandaler, fra tidlig vår til sen høst, også med sokker i. Men til shorts eller capri får han ikke lov til å bruke vanlige sokker, da skal han være barbent eller bruke ankelsokker. Lange sokker oppover leggene til shorts eller capri er stygt, og mye værre enn hvilken som helst mann i sandaler!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Så lenge det er uten sokker og beina og spes tærene er velstelte, så er det greit.
somm@r Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Mannen min bruker sanadaler, både med og uten sokker. Jeg synes det er finest uten sokker, men det får han nå bestemme selv. Hva mener du mennene skal gå med i varmen da?
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Komme rann på hva slags sandaler det sånne med masse borrelåser eller sånne som ser ut som forvokste småjente sandaler er NEEEI! sånne flipflapper i skinn eller slippers i skinn er bare fint synes jeg synes det ser rart ut med gutter i shorts som har på store joggesko til..
Torpekjærringa Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Jeg synes sandaler er fint på begge kjønn !! MEN føttene MÅÅÅ være velstelte. Ikke tørre bein & fæle negler - da er sandaler utrolig stygt! På begge kjønn!
Katja Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 Er det forskjell på menn i sandaler og damer i sandaler? Hmmm....det har jeg aldri tenkt på. For meg et sandaler et praktisk fotplagg i varmen, både for menn og damer. Hva skal menn gå med i varmen da, lukkede sko? Det blir jo gruelig varmt
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 ja det er de borrelås greiene jeg bare grøsser til...æsj... de skinn "skoene" er helt greie
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 7. juli 2007 #14 Skrevet 7. juli 2007 Har jeg ingen formening om, dem må da få lufte tærne når det er varmt dem også! Men sokker i sandaler er fy fy..
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. juli 2007 #15 Skrevet 7. juli 2007 Sokker i sandaler er fy fy, og VELDIG norsk!!! MEN sandaler er vel helt greit til begge kjønn, dog uten sokker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå