Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dere får bare le om jeg er helt på jordet her, for trøske har jeg ikke peiling på :)

Men jeg har fått med meg at det da legger seg et hvitt belegg i munnen på den lille.. gjelder dette kun tunga? Når lillegutt gjespet i sta så så jeg at han har en stooor hvit flekk i ganen, akkurat som et belegg.. men det er kanskje naturlig, eller noe helt annet? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da min hadde trøske, så hadde han ikke bare på tunga men innenfor munnvikene oxo. Jeg tror du må til legen for å få resept på det du må smøre på.

Skrevet

ja..men først så hadde det vært fint å vite om dette kan være trøske.. han har ikke noe på tunga.

Skrevet

Det kan sikkert være det, men jeg tror ingen av oss her inne kan fortelle deg det uten å se på ungen uansett. Og en tur til legen koster jo ingenting elr. du kan snakke med helsesøster.

Skrevet

Du kan prøve litt gul farris på i dag og i morgo og sjå om det blir mindre, blir det det så er det nok trøske. Trenger ikkje medisin for å behandle det. Ammer du så må du passe på at du ikkje får det på puppen, det fikk eg og det var vondt......

Eg hadde ikkje reist på legevakta for det så lenge ungen er pigg, så da vil eg anbefale Gul farris..............fuker som bare rakkaren det!!

Kan heller få ein lege til å kikke på det til mandagen hvis du er i tvil, ingen fare med litt farris i hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...