Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 hor store mengder er det snarkk om? er det så mye at man ikke er i tvil om at vannet har gått? og går det an og "knipe igjen" eller kommer det der det kommer?
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 hei, d er nok en liter m fostervann, men noen ganger kommer d ikke hele på en gang, hvis hodet har festet s kommer d litt og litt på sidene, hvis ikke den har festet s kommer d mer tror j:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå