Gå til innhold

2 inne katter og et lite barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann,

skal passe to inne katter i 4 uker, de er renslige og er nå litt over året. det er og en mulighet for meg å beholde en eller begge etter disse 4 ukene. eieren har ikke lenger mulighet til å ha kattene så de ville bli avlivet om jeg ikke hadde tatt hån om de.

har lenge ønsket et husdyr og katt har stått høyt på lista, men dette kom litt brått på, dog veldig hyggelig.

men hva bør jeg tenke på nå, de har med alt av utstyr og mat er greit, men hvordan få de best og fortest mulig hus varme , og hva med croft, vet at hun ikke skal være alene med de. og så har jeg et stort ønske om at de ikke skal sove i senga hennes på dagtid, er det mulig uten å holde døra lukket?

takker for alle tips og råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå du er så fin du;)))

Skrevet

ingen med katter her som kan gi meg litt tips?

Skrevet

send meg en mail på [email protected] så kan jeg svare deg på det du lurer på det.. har bare så dårlig tid akuratt nå at jeg rekker ikke gjøre det her nå.. ;) driver oppdrett av rasekatt og de lever jo kun inne sammen med oss. :)

Skrevet

hjertlig hjertlig, vet ikke helt hva jeg lurer på. så greit om jeg tar vare på mailen din og sender deg noen ord når jeg lurer ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...