rødhette* Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 I de to siste utgavene av Det Nye har det fulgt med en bikini og et par sandaler. Jeg kommer aldri til å bruke noen av delene, så tenkte bare høre her om det er noen som har lyst på dem. Ellers havner de i søpla. Så si fra fort i så fall
Armani:-) Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Har fått det jeg også. Kommer heller aldri til å bruke det. Greit at bikinien passet men sandalene var jo 5nr for store hehe:-) Har vel allerede kastet det jeg...
rødhette* Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 Jeg så at bikinien ikke passet, uten å prøve den... Så tenkte at hvis noen tror den passer og vil ha, kan de få den. Føler det er litt dumt å kaste brukbare klær. Det er jo bare meg de ikke er brukbare til, hehe.
Armani:-) Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 :-) Ja kjekt å kunne gi det til noen som kan bruke det:-)
rødhette* Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2007 jepp. men ser ikke ut til at noen vil ha det, så da går det dessverre i søpla i stedet..
Bettybu Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Hehe.. Har et par grusomme rosa sandaler fra HENNE, fikk de for noen år siden...Men har jeg kastet de??? De er rett og slett VONDE!!!!
rødhette* Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2007 Disse sandalene som kom i det nye ser helt greie ut. Men jeg klarer ikke sånne som har sånn greie mellom stortåa og tåa ved siden av.. Syns de er så ubehagelige. Derfor kommer ikke jeg til å bruke dem. Så aner ikke hvordan de er ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå