Gå til innhold

Bikini og sandaler fra Det Nye

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de to siste utgavene av Det Nye har det fulgt med en bikini og et par sandaler. Jeg kommer aldri til å bruke noen av delene, så tenkte bare høre her om det er noen som har lyst på dem. Ellers havner de i søpla. Så si fra fort i så fall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått det jeg også. Kommer heller aldri til å bruke det. Greit at bikinien passet men sandalene var jo 5nr for store hehe:-) Har vel allerede kastet det jeg...

Skrevet

Jeg så at bikinien ikke passet, uten å prøve den... Så tenkte at hvis noen tror den passer og vil ha, kan de få den. Føler det er litt dumt å kaste brukbare klær. Det er jo bare meg de ikke er brukbare til, hehe.

Skrevet

:-) Ja kjekt å kunne gi det til noen som kan bruke det:-)

Skrevet

jepp.

men ser ikke ut til at noen vil ha det, så da går det dessverre i søpla i stedet..

Skrevet

Hehe.. Har et par grusomme rosa sandaler fra HENNE, fikk de for noen år siden...Men har jeg kastet de??? De er rett og slett VONDE!!!!

Skrevet

Disse sandalene som kom i det nye ser helt greie ut. Men jeg klarer ikke sånne som har sånn greie mellom stortåa og tåa ved siden av.. Syns de er så ubehagelige. Derfor kommer ikke jeg til å bruke dem. Så aner ikke hvordan de er ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...