somm@r Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Venninnegjengen møttes hos venninna mi som planlagt, minsten i helhvitt antrekk for anledningen. Først måtte han en runde på fanget, alle synes jo han var såååå fin. Når vi spiste, fikk han endelig kose seg på gulvet. "Du kan bare legge han rett på gulvet, det er nyvasket her" sa venninna mi. Hehe, tenkte jeg. Da vi hadde kost oss lenge og vel ved bordet, måtte en av jentene kose litt med han igjen. Hun løftet han opp og utbrøt: Jøss, synes du sa at det var nyvaska jeg. Dere skulle sett den ekle bodyen. Ledningene til stereoen var visst spennende og ooooops, fulle av støv. I tillegg til hybelkaninene var nå bodyen blitt heller grå en hvit. Minsten hadde gjort en god jobb. Venninna mi ble sprutrød og helt stum. "Jeg har heldigvis med en ren body, vi kan jo ikke gå til svigermor slik som dette" sa e jeg. Vi skulle en tur innom senere. " Hei, du må vente til rett før du går, ellers blir han nok like ekkel igjen," sa en annen. Fortalte dette til svigermor og hun lo godt da hun fikk se bodyen. Ingen gulv hadde nok bestått den testen mente hun. Fikk en SMS etter jeg kom hjem; "Sorry for alt maset mitt om skitt hos deg. Fikk en lærepeng i dag, kos.
melkekua™ Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlig ;o) Du gjorde det rette ) Føles det ikke gooooooodt??? Der ser du, venninnen din skjønte det )
Nit@™ Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Ho ho ho... Ler så jeg griner! Var spent på hvordan det hadde gått ja. Flinke gutten din gjorde jobben sin han!
Solskinnsdag Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 He-he! Godt hun sendte deg en beklager-sms da. Hun lærte tydeligvis noe der. :-)
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Hehehe, ser ut som hun tok det med relativt godt humør da:)
2 søte småpiker Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Hehe, morsomt. TIpper hun følte seg litt dum da;-) Men det var kjekt at hun unnskyldte seg da!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 *ler godt* Driiiit bra (hehe) dette var jammen månedens beste!
Anne-B. Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 Haha, så flott! Hun tok det på rette måten og da, som en lærepenge!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 7. juli 2007 #13 Skrevet 7. juli 2007 Jeg ler meg skakk!!!!! ) Dritbra!!!!
Torpekjærringa Skrevet 7. juli 2007 #17 Skrevet 7. juli 2007 Utrolig bra ;o))) hehe ) godt hun fikk en lærepenge da )
Caelyn Skrevet 7. juli 2007 #19 Skrevet 7. juli 2007 HAHAHAHAHAHA!! Beste jeg har lest på lenge.. Leste høyt for sambo både innlegget fra i går og dette i dag. Han satt også og knegget godt! Glad venninnen din tok poenget og det var en GENIAL måte å gjøre det på! All honnør til deg og gutten din
somm@r Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #24 Skrevet 7. juli 2007 Fint at en kan more noe en litt kjedelig lørdagskveld. Synes faktisk det var litt morsomt selv også, hadde irritert meg på dette i evigheter.
Gjest irismor Skrevet 7. juli 2007 #25 Skrevet 7. juli 2007 You go girl c",) Hun lærte nok nå ja *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå