Kena Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Dette er ett syte innlegg fra meg som snart renner bort!! 28 grader i skyggen, hagen ser ut som en ørken! Jordbæra skriker etter vann! Ungene er slitne og gretne av varmen, alt er skitten og støvete! Men litt godt er det jo også da! Men litt regn kunne vært godt! Men problemet er vel at viss det begynner å regne så blir det vel aldri slutt! Jepp fornøyd blir jeg vist aldri
konvall Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Rart det der, vi vil som regel ha det vi ikke har. Er ikke så veldig glad i stekendes sol. Litt skyer er greit. De små sover så dårlig i varmen.... Her har vi flom nede.... Du kan få litt vann til bærene dine av meg... Renner over veiene allerede, og ventet stigning på 1,3 meter til... mye ødeleggelser.
Kena Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Trodde aldri jeg skulle si dette men : Jaaaaaaaaaaaaaa det regner!!!!!!!
RajaPia Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg il ha sol,sol,solog mere sol, og god sommervarme , så vi kan komme oss ned til Mjøsa igjen. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå