gep68 har fått jenta:-) Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Nå blir jeg snart tullete av meg selv. Er 16+1 med 4 ungen,var på ul på tirsdag og alt er fint.Ser ut som vi venter ei lita jente. Men jeg klarer ikke å slappe av og nyte svangerskapet. Med dei 3 andre så har jeg ikke hatt sånne tanker,det er 10 år siden sist. Går hele tiden og tenker på at noe skjer. Jeg har enda ikke kjent noe spark kunne ikke babyen ha gitt et lite hint til meg at her er jeg. Dette svangerskapet var ikke planlagt ble gravid med pillen,jeg er snart 39,kanskje det er derfor jeg er redd for jeg vet at mister jeg dette så blir det ikke flere. Måtte bare få ut litt frustasjon.
Adriansmor med tulla Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Bekymrer meg åsså mer i dette svangerskapet enn det første... det er 7 år siden og var vel litt mer ung og naiv da ja=/ har åsså prøvd i 2 år før jeg ble gravid så den kampen har jeg ikke lyst å ta på nytt! Men var heller ikke inne her på bim heller ..man blir litt stressa av å lese om alt som kan skje her inne og hvor tidlig alle andre kjenner livstegn. Og med alderen kommer åsså bekymringene sier de så=) er glad når alt er over og jeg holder babyen min i armene det skal bli en lettelse og verdens lykkeligste dag=)) lykke til videre........
sol og varme Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 jeg venter 3 baby i november og er 33 år, kjente ikke noe spark før rundt uke 19...så slapp helt av - det kommer nok noen hint snart at du er 39 er ikke noen grunn til å miste, du skal nok se at det går fint... men jeg forstår at når man først er urolig så er det ikke lett å tenke så positivt heller... er sikkert mange her inne som føler med deg - og jeg er en av dem... sender en varm klem fra sørlandet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå