Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Når jeg er borte noen timer så vil ikke jenta vår ta flaske. Kun pupp er bra nok. Men når hun blir skikkelig sulten, vil hun ikke ta flaska likevell da kanskje??? Hvis ikke har jeg jo ikke sjans å gå ut en eneste dag uten henne.
Carnivale Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Prøvd med forskjellige typer tutt? Det er mange unger som ikke tar flaske også, desverre...heldigvis varer ikke ammeperioden resten av livet
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Prøv å smør på noe hun liker godt på tutten. F.eks fruktpurre elr. lignende. det er ikke sikkert hun vil ta flasken hvis du selv prøver. Gå en tur ut av huset å la far eller en venninne prøve det.
Blubblubb Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Høres kjent ut... Gubben skulle være hjemme i 2 mnd da snuppa var 6 mnd - de måtte komme på jobb til meg for å få pupp hver dag. Flaske?! Ikke faen....! Hjalp ikke uansett hvor sulten hun ble... og vi kunne jo ikke akkurat la henne sulte heller....
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2007 Har prøvd avent sine, og bambino. Noen andre? Hun tar ikke vanlig tutt heller, kanskje det er derfor... Både jeg og pappaen har prøvd, uten hell, hun tygger bare litt på den, så spytter hun ut igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå