yalinda Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Tulla på 8 og en halv måned vil ikke ha fast føde!!!! jeg har prøvd alt nå føler jeg og har ikke anelse om hva jeg skal gjøre. Hs sier aat ting vil gå seg til, men tutta må jo ha mat. Brysta mine begynner å bli ganske såre etterhvert:P
Lille søtnos Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Hva har du prøvd? Vi har slitt med det samme, men det begynner å gå seg til, men da med hjemmelaget mat som smaker litt mer enn den ferdige maten på glass.
Marge Simpsons Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Har ikke hørt om noen som aldri lærer seg å ete fast føde, så det må jo gå seg til en eller annen gang?!! Du får bare ikke gi deg! Ellers har jeg sikkert bare samme anbefalingene som du har hørt før som: gjør maten morsommere, vifte med leker i tryne på henne, la henne utforske maten, spis fast føde mens hun ser på (vil gjøre det samme som mor), leke her kommer bilen - bruuumm osv... Nei, ikke alltid så enkelt! Trøst deg med at det finnes flere barn som ikke er intrisert i fast føde selv om de er 9 måneder...
yalinda Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2007 har prøvd hjemmelaget mat og kjøpe mat. Alt fra potet og gulrot til hjemmelaget grøt. Leking har jeg også prøvd:) vel jeg får bare prøve igjen:)
Lille søtnos Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Ja, det gjelder å ikke gi opp, men heller ikke stresse det. Jeg leser om andre små på samme alder som smurfen (9 mnd idag) som spiser både hele og halve middagsglass. Her er det kun snakk om t-skjeer. Jeg tror nok at de små også kommer i perioder der de er mindre i behov av og interessert i mat. Så lenge vekten går opp og babyen ellers er i god form ville jeg ikke stresse det. Enig med marge simpson i at det helt sikkert går seg til, spiser nok bedre etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå