trebarnsmamma? Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Han er sjef på jobben, han sjefer i bygda og han er like mye sjef i familien sin. Den posisjonen inntar han også for sin 30 år gamle sønn som tjener godt, har familie og er godt etablert. Det er så slitsomt. Han forteller oss hele tiden at "dere burde gjøre sånn eller sånn", eller "dere må jo ikke gjøre sånn, men slik og slik" og gir oss råd som høres ut som kommandoer, men som vi selvfølgelig ikke følger da vi er oppegående og vettuge voksne begge to. Når vi da har gjort noe på vår måte er det bare sure kommentarer å få som feks "Jahhha!" i surt tonefall eller "mhm!". Han kommer søren ta aldri med en eneste positiv kommentar! I tillegg kommer han rett som det er med rasistiske ytringer og stemmer Frp, vi er så forskjellige som det kan få blitt, så kan ikke han bare la oss få leve vårt liv, vi har orden på økonomien, barnet vårt er kvikt og raskt, og vi har det i det hele tatt veldig bra. Ser ut som om han ikke tåler at vi er avhengig av ham... Nå skal vi på besøk dit straks, og jeg merker jeg stålsetter meg for en uke med kjipe kommentarer og negativitet.
Trulte76 Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 hadde en sånn svigerfar jeg også engang.. ødelag mye for oss ja.. men var ikke direkte han somkunne for bruddet mellom meg og hans sønn da..var mere bak..men jeg gikk etter 9år ja Hva man skal gjøre? Trur ikke det er så mye å gjøre egentlig.. endten bite tennene sammen eller kutte kontakten.. har faktisk 2 unger ilag med min ex..
trebarnsmamma? Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 Jeg mente selvfølgelig at det ser ut som han ikke tåler at vi IKKE er avhengige av ham!!!
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Bind han fast til nærmeste tre elr. pakk han i et syltetøyglass da? Men husk å stikk hull i lokket da Hehe... Skjønner godt at du spør. Kanskje han er i en form for overgangsalder? Ta det opp med han da, fortell hva du/dere føler.
Nurse80 Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Der beskriver du min svigerfar også! Skikkelig kjipt at han ikke lar oss få vere selvstendige uten å blande seg og komme med negative kommentarer. Prøver å overhøre han også, men av og til blir det han sier altfor ille altså! Vi har nettopp fjernet mørkfargen på verandaen vår og beiset den med klarfarge. Samme kveld kom svigerfar på besøk, og sa at det var virkelig blitt stygt! Ber han støtt og stadig om å holde kjeft og ikke blande seg, men det er vel for seint å forandra han no. Når han har vert en som aldri kan holde kjeft hele livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå