Gå til innhold

Det ble en bitteliten keiserinne!


Merida72

Anbefalte innlegg

Vi fikk en liten jente på tirsdag, bare 2330 stor. Litt mindre enn vi var blitt forespeilet, og leger og jordmødre var faktisk også ganske overrasket ettersom vi har vært fulgt tett opp underveis og hatt mange målinger. Men alt har gått fint og vi er bare utrolig lettet. Det viste seg også under operasjonen at jeg neppe kunne ha født normalt uansett, jeg har visst ikke bare to-delt livmor men tre-delt på en måte! Og overgangen mellom den lommen hun lå i og den som ligger ned mot åpningen var så liten at de tviler på om jeg kunne ha født.

 

Kom hjem fra Riksen i går, èn dag før egentlig hjemreisedag. Fin form, og vi er i full gang med ammingen. Hun har nesten ikke gått ned i vekt etter fødselen, og nå går det full fart oppover alt. Så dette er bare fryd og gammen. Sover om natten gjør hun også, 3 timer i slengen. Jeg må vekke henne for å gi mat! (Men dette kan jo være forbigående, er forberedt på det siden hun er så liten...). Nå må vi ut og handle nye klær, ingen ting i str. 50 som passer.

 

Og nå er det ei tulle på sofan som våkner, så her blir det ikke mer skriving.... Ville bare si at oppholdet på Riksen var helt fantastisk, de er utrolig flinke der. Lykke til videre alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...