Gjest Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Min lille vakring heter egentlig Amelia Isabella men kaller hun "Bella" =) Lille Bella Min. Ellers så går hun under "Snuppa", "Pena" & "Søta".
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Her går det mest i "puddingen" hehe:)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Stilig hehe.. vi kaller ho for Vesla, Lill-e-Va (ho heter Eva he he) og alt annet man kan sette til Va, som sutr-e-va, slemm-e-va, tøff-e-va osv.. Jo, også kaller vi ho for Frøken Furt når ho furter! ;D Kjæresten min har alltid kalt meg for Bolla, og nå kaller han datteren vår for det og.. he he :-)
VinterSol+2 Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Ollebolle (som i sangen,"trollemor og trollefar og lille olle bolle...) Sneipen Ungen Vesla¨ Prinsesse Villike.... egentlig maange kallenavn den ungen der.. hahahaha, sutr-e-va.... utrolig bra!
may-mom-05 Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Lille jenta her har hatt en langt spekter med kallenavn, blant annet bølla-krøll, ulla-tull, oter'n (en vri av mellomnavnet hennes) og når hun selv begynte å prate, så omtalte hun seg selv for "Majo", frem til hun i dag sier navnet sitt; Amalie. Men Majo er godt brukt av oss nå... synes det er litt søtt jeg:)
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 baba, sutrepølsa, lupp, matmonsteret, lille frøke snupp, snuppa, lillefar, ali, tjåkka, pjuska, ruska, koseklumpen osv.... alt annet enn navnet hennes egentlig kunn fortsatt i det uendelige!
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Her går det i: Puppegutt Sexy Dutten Sussegutt Hissiprompen ;-)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Amelíe blir bare tjukka, eller Amelusken:) eventuelt sutrefisen;)
Mams88 <3Benedicte<3 Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 Benedicte har alle de "vanlige" kallenavnene som "søta" og "pena", "snuppa", "lillemor" osv. Men kallenavnene som kommer av navnet hennes er "Bebidicte" og "dicte" =)
Bruble Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 Her har storesøs kallenavnet Loppa til tider, samt snuppa og gullet. Minsten går under kallenavnene: Klumpen, Lillebror, snuppen, lillegull og godgutten.
Mamsen86 Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 Hehe, mye morsomt her.. =D Kaller min lille for Emmy eller for Milà/Milla (Vet ikke hvordan det skrives).. Hun heter Emilia.. =D
Marthe&AliceEmilie Skrevet 17. juli 2007 #14 Skrevet 17. juli 2007 Mi blir kalt nuppeluppa og alicepise...
Nattegutt og Mamman Skrevet 17. juli 2007 #15 Skrevet 17. juli 2007 Nathaniel heter han, men blir ofte kalt for Natti, skatti, dizzlen, dizzelmain, dizzlemann sabeltann og grinern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå