Gå til innhold

Hadde en fryktelig ekkel opplevelse i natt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo hadde kost oss med god mat og film, og da vi skulle ligge oss hadde vi sex, (pga en del ekkle opplevelser jeg har hatt med blødninger etter samleie har vi ikke hatt sex på ca 6 uker).

Vi koste oss ganske lenge, og ganske rett etter vi var "ferdige", så fikk jeg skikkelig kraftige kynnere, ikke bare 1, men 4 stk på rundt en halvtime. Og i natt har jeg knapt sovet pga kraftige kynnere og vondt i rygg og bekken.

Hva i all verden er dette da? Jeg vet jo at sex kan fremskyve fødselen, men det har jo enda en god del igjen.

er 27+6idag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg det åsså.. var så vondt fikk ikke såve en gang.. trodde det var rier, men var bare kynnere.. de på sykehuset sa det var vanlig, pga spermen gjør sånn at livmorhalsen påner å trekker seg i hop..

Men fikk det ikke hver gang vi hadde sex.. men noen ganger. Å noen ganger vi ikke hadde sex til å med

Skrevet

...vet bare det at en orgasme og ikke spermen kan føre til sammentrekning og kynnere... helt ufarlig men sikkert ubehagelig...

...et tips når terminen nærmer seg er visst å ha sex for å få satt igang fødselen...men det er absolutt ikke fast at det hjelper... har prøvd selv og det funka heller dårlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...