Gå til innhold

Noen som skal gifte seg 080808 da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo rent hysteri dette med å gifte seg på sånne datoer. Noen som har planer for neste år da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo en fredag... kan man gifte seg da?

Skrevet

Vil gjerne, må bare ha en å gifte meg med først;P

Skrevet

Ja, det er ikke noe problem. Ikke her jeg bor ihvertfall - men lørdag er jo mest vanlig fortsatt. (blir nok litt snudd neste år da)

Skrevet

Nei, jeg er godt gift alt:) vi giftet oss 06.06.03. Den gangen tenkte jeg aldri på å gifte meg 04.04.04.... nesten rart...hehe

Jeg er en av de som er veldig opptatt av fine tall kombinasjoner spesielt på bilen...hehe sikkert forde jeg jobber i bransjen å har en bitteliten mulighet til å ha en finger med ispillet på hvilket reg.nr mine nye biler skal få.

Skrevet

Vi giftet oss på en fredag, gikk helt fint det:) Blir sikkert mye trafikk hos byfogden den dagen. Kirke bryllup på fredag er vel ikke så vanlig, men ingen umulighet vil jeg tro.

Skrevet

Vi giftet oss i kirka på en fredag, så det går nok greit det. Bare og sette i gang å planlegge :o)

Skrevet

hm venter på at samboern skal fri først..hehe. må nok vente lenge ...

skulle gjerne planlagt bryllup.. sukk:)

Skrevet

Nei, siden det er en fredag så bestemte vi oss heller for 02.08.08 for da er det meldt pent vær :P

Skrevet

Lurer litt på det, men vi får se. Forlovet oss 040404 og har hatt 050505, 060606 og 070707 å gifte oss på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...