Gå til innhold

Nå er Nunne gift!!! :D:D:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å herregud for en vakker brud!!! :D:D:D

 

 

Masse masse grining fra både Doffine, Ninni BSTS, Nunne og meg!!

Hun sa til og med det til sin kjære da hun kom ut fra bilen da alle samen så henne for første gang, at "du har resten av livet du, så du kan vente på det" så kom hun løpende og grinende mot oss som grein nesten enda mer enn hu!!! :D:D:D

 

 

Kjempeglad i deg Nunne!!!! :D:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til Nunne!

 

Så søte og snille dere er som stiller opp!

Godt det kan forbindes hyggelige ting med denne dagen også :o) Det trenger man!

 

Skrevet

...er ikke sikker på hvem nunne er... men Gratulerer! :-)

Skrevet

Ja, tårene rant da,ja.... håper hun liker kaken også... det var en fin overraskelse. Hun var herlig!!!

 

Gratulerer Nunne-vennen! Erke-engelen vår.

Skrevet

Gratulasjoner til nunne og ektemannen=o)

 

Ønsker dere all lykke videre=o)

 

Klem fra

Skrevet

vil også gjerne gratulere nunne ;))

så herlig dagen har vert for dere :DDDDDDD

klem fra meg og marcus ;))

Skrevet

Masse gratulasjoner fra meg også.

Skulle vært der. Men ei av tantene i barnehagen til min datter giftet seg i dag også. Samme tid, men 3 mil unna. Jeg måtte selvfølgelig dit..

 

Men hun var i tankene mine..

Nydelig jente fra før av. Så jeg kan godt tenke meg hun var en drøm som brud. Håper på å se bilder i morgen.. hiihi

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...