Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Å herregud for en vakker brud!!! :D:D Masse masse grining fra både Doffine, Ninni BSTS, Nunne og meg!! Hun sa til og med det til sin kjære da hun kom ut fra bilen da alle samen så henne for første gang, at "du har resten av livet du, så du kan vente på det" så kom hun løpende og grinende mot oss som grein nesten enda mer enn hu!!! :D:D Kjempeglad i deg Nunne!!!! :D:D
temi & keli Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Gratulerer til Nunne! Så søte og snille dere er som stiller opp! Godt det kan forbindes hyggelige ting med denne dagen også ) Det trenger man!
kaur *har født!* Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 ...er ikke sikker på hvem nunne er... men Gratulerer! :-)
Mamma'n til Thias Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Ja, tårene rant da,ja.... håper hun liker kaken også... det var en fin overraskelse. Hun var herlig!!! Gratulerer Nunne-vennen! Erke-engelen vår.
♥Tullerusk♥ Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Gratulasjoner til nunne og ektemannen=o) Ønsker dere all lykke videre=o) Klem fra
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 vil også gjerne gratulere nunne ) så herlig dagen har vert for dere :DDDDDDD klem fra meg og marcus )
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Masse gratulasjoner fra meg også. Skulle vært der. Men ei av tantene i barnehagen til min datter giftet seg i dag også. Samme tid, men 3 mil unna. Jeg måtte selvfølgelig dit.. Men hun var i tankene mine.. Nydelig jente fra før av. Så jeg kan godt tenke meg hun var en drøm som brud. Håper på å se bilder i morgen.. hiihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå