Gå til innhold

Kjenner ennå ikke spark er i uke 19.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøver å ligge på ryggen å kjenne hver kveld å drikke saft osv..men jeg kjenner ingenting.... :( er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det kan det være vettu, jeg er andregangs fødense i uke 21 å har enda ikke kjent noe .. =) så det kommer helt ann på ...

Skrevet

Kjente heller ikke spark i uke 19! Tror ikke det kom ordentlig før i uke 20 eller 21:) er nå 23+4 å kjenner kraftige spark som min kjære kjenner utenpå hver dag, flere ganger om dagen så det kommer nok:)

Skrevet

Tror ikke du skal engste deg for mye at du ikke kjenner spark ennå...

hvis dette er ditt første barn så kan det ta ennå noen uker før du kjenner spark :)

har du vært på den ordinære ul?

Skrevet

er førstegangs ja..skal på ordinær UL om 11 dager..men har hørt hjertelyden 2 ganger å magen vokser...men gleder meg så til jeg kan kjenne noe..håper den dagen kommer snart...:)

Skrevet

hei!! Jeg er selv førstegangs, og husker frustrasjonen over og gå og vente på spark;) Selv kjente jeg ikke før jeg var i uke 23-24, så det var lenge og vente! Men det gikk riktignok ikke mange dagene før man kunne kjenne det på utsiden også:)

Så vær tålmodig, og gled deg!!

Skrevet

Jeg kjente etter og kjente etter helt fra uke 14 jeg, og i uke 19 fikk jeg beskjed om at morkaka lå foran og ville forsinke det hele enda mer. Måtte plutselig belage meg på å vente i verste fall til uke 24 med å kjenne noe! Men så, en uke etter ultralyden begynte det plutselig å skje noe. Veldig spennende! Og bare 4 dager seinere kunne jeg kjenne det utenpå magen. Så altså - helt normalt å ikke kjenne det i uke 19, men plutselig er det bare der. Jeg var veldig utålmodig, man vil jo så gjerne kjenne noe - men det er i alle fall godt å vite at alt er normalt selv om man ikke kjenner noen verdens ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...