vimsen Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Hadde navnefest for førstemann og kommer også til å ha det for nr 2. :-)
Lillepusen & Lilleprinsen Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Vi skal ha navnefest! (i regi av HEF)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Vi skal ha navnefest. Tenkte å holde et privat selskap. Er ikke så vanlig med navnefest her jeg bor - noen som har noen tips eller tanker?? F. eks hvordan skape en fin ramme rundt det hele (en litt høytidelig stemning syns jeg det bør være), hvem "styrer" det hele (på sin plass at noen sier noen ord) og hva serverer man...?
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Vi skal ha navnefest i regi av humanetisk forbund og deretter lunsj hjemme. Blir vel gryterett og rundstykker med litt pålegg. Har ikke råd til noe råflott. Kaffe og kake etterpå. Tror vi er de første i slekta som ikke skal døpe, har nå fått blandet reaksjon på det, men kan ikke bry meg om slikt. Ble feil for oss å døpe bare pga tradisjon. Hun skal selv få velge når den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå