gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 På www.billige-teste.dk:) Desidert billigst.. Jo flere man kjøper jo billigere, og har også pakketilbud på graviditetstester+ el- tester:) Lykke til!
Atilla Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har kjøpt tester på babyplan.no. Synes det er billig der
Puppetrollet Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 jeg kjøpte på billigetester.no og måtte betale toll på de!!! og jeg trenger de ikke lengre... ;-)
90210 Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 www.babyornot.no er den billigste siden jeg vet om.. Den er billigere enn www.billige-tester.no bare med noen få kroner men likevel billigere... Jeg har alltid handlet der og er svært fornøyd.. og etter bestilling tar det bare 2-3 dager før du har dem i posten
petronella_78_med spire =) Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 man må betale toll på alle varer som koster mer enn 200 kr, når man bestiller fra utlandet. Det lønner seg derfor å bestille i flere omganger...slik at totalsummen kommer under 200... =)
ambumamma Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 billigeteste.dk er veldig bra. tror jeg fikk 21 el tester for 80 kr eller sånn. så har de også pakke løsninger ja, men to gr.tester og mange el tester. gå inn der og titt litt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå