Gjest Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 simo duo har den største bagen... husker ikke akkurat hvor lang den er.. men den er iallefall størst.. snuppen min på 6 mnd har fortsatt GOD plass..
paulinen Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Vi har TFK twist sin, og den er over 80 cm, de sa at den var den største på markedet når vi kjøpte, men du må nesten bare måle og se selv. (mulig baggen er 82 cm)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Da jeg fikk gullgutten min,gikk vi fra butikk til butikk for å finne den største bagen.De målte bagen innvendig,ikke utvendig,da det da kan vareier mye,alt etter hvor tykke vegger bagen har og da fant de ut at Emaljunga Duo Egde hadde den største bagen. Vi kjøpte den og håpte at vi kunne hatt den i minst 9 mnd,kanskje et år,men hadde gullgutten vært på samme størrelse som min lille prinsesse,hadde det godt bra,men det er han ikke.Han er stor og har derfor måttet godt over til sportsdelen.Han klarer enda å komme nedi bagen,men da er han nesten i med hode når bena er helt ned,så jeg valgte å bytte.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 emmaljunga sport combi har den største bagen av emmalj vognene hvertfall, 84 cm. Hvis du virkelig skal ha lang bag kan du ev dra til danmark, der bruker de bagvognene mye lengre enn det vi gjør i norge, og sverige. De har feks simo med baglengde på 1 meter:-)
mammmamia ** Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 TFK, Bugaboo, Emmaljunga Duo og Simo Dypvogn (ikke duo!) er størst :-) Men de aller største er Oddervognene (fra Danmark) med over en meter liggelengde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå