Gå til innhold

skal...skal ikkje???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjent bemerkelse verdig mindre liv siste døgnet, og no har eg kasta opp fleire gongar, og siste rundene no var det berre galle, er svimmel og uvel...

ringte legevakta siden føda her er stengt og det er over en time å kjøre til nærmaste sjukehus....

Han hørte fosterlyd,men innrømte at han kunne lite om svangerskap så han ringte sjukehuset og ho han snakka med sa eg bere kunne kome på skjekk dit....

men føler det er litt mykje styr å kjøre i over ein time å ta ferge å styr for å kome seg dit, og det som sikkert er typisk er at når vi kjem på ferga så sett vesla igang med sitt vanlege baluba.....

er litt redd for å verke hysterisk og over reagere, men igjen så er eg litt egnsteleg fordi ho har vore så stille og spak....

for eg har kjent nokre små svake dytt no og då, men ikkje på langt nær den aktiviteten ho brukar å ha, og ho reagerar ikkje noko særleg på søt kald drikke heller....

hatar dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de e no beire å reise en gang for mykje enn en gang forlite..

men eg forstår kor du har de.. her e og stengt avdeling å eg e kjempe redd for at noke skal skje eller at eg reise på en bomtur..

men om du e engsteli skal du ta de på alvår..(mi meining)

Skrevet

Ring ihvertfall føden og snakk med de sjøl. Sikkert mye de kan svare på..

Ikke godt å gå og bekymre seg...

Skrevet

En kamerat av meg og kona hans dro på "bomtur" etter å ha kjent lite bevegelser da de ventet førstemann. De dro derfor ikke med andremann da de opplevde det da også, og da gikk det galt...

Vil ikke si det for å skremme deg, men hvis du er usikker så synes jeg du skal dra. Det er jo verdt det uansett. Jeg tror det er veldig viktig å lytte til instinktene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...