:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 jeg legger han ca 20.00 og klokka 12.00-01.00 så legger jeg meg. da har han nesten altid tisset igjeom :-( jeg bytter klær og bleie. gir han mat og legger han igjen så sover han til 7.00-8.00 tiden. da har han igjen tisset igjenom :-( jeg har prøvd pamers og libro ingen av delene funker. noen tips?
nutri Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 har du prøvd å gå opp en strl i bleie om natten?. Det funket hos oss.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Hei! Vi har akkurat det samme problemet. Gutten vår er snart 7 kilo tung. Vi bruker da bleiene som er fra 7-14 kilo om dagen. Men om natta så bruker vi de som er fra 10-12 kilo (tror jeg det er). Og han tisser ikke gjennom lengere.. Så hver gang han begynner og tisse gjennom, så går vi opp en str. på bleia om natta. Funker hvertfall fint her!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 jeg føler at up&go bleiene lekker mindre så jeg begynte tidllig med de.de er mykere også
manonym Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Jeg var nødt til å gå opp en str til gutten vår for en liten stund siden, var 8,5 kg på 4 måneders kontrollen (er 5 nå) og vi bruker de som er fra 11 kg +++.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2007 han er 10 kg og jeg bruker 14 til 22 allerede. men de boksebleiene har jeg ikke prøvd på natta.. hm.. det kan jeg jo prøve
gullborg Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Vi har akkurat samme problem med vår gutt på 2 år. Vi har prøvd å gå opp en bleiestr. uten at det har hjulpet noe særlig. Han tisser seg fortsatt ut, og våkner iskald i våt seng. Det eneste som fungerer for oss er at vi skifter bleie på han før vi legger oss i 23 tiden. Da bleien som regel på bristepunktet. Han drikker endel i løpet av dagen og kvelden, men orker ikke å nekte han vann når han er tørst, synes han må få drikke når han vil. Har også prøvd noe engangs "tisselaken" som jeg kjøpe på apoteket, men det ble så klamt at han var helt våt av svette stakkars. Vår erfaring er at libero tåler mer enn pampers. Håper noen andre har noen gode erfaringer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå