Anonym bruker Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Eller hva gjør dere for at dem skal sovne?
Divinity Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 Snuppa mi er 7 uker, og helt siden fødselen har vi bare lagt henne ned i vuggen sin, så har hun lagt der og sett seg litt omkring, kos litt med smokken gjerne, før hun har sovnet. Er hun overtrøtt en dag funker det ikke, da må hun ligge tett intill en av oss med smokken i munnen og høre nattasanger Heldst kjenne rolig pust på kinnet.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 7. juli 2007 #3 Skrevet 7. juli 2007 Det funker ikke her å bare legge han ned....jeg pleier og amme han i sengen og så ligger han oppå skulderen min (i armkroken) min helt inntil meg, og der ligger han til morgningen Men han er jo bare 2.5 uker enda....
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Her sovner frøkna av seg selv hver natt.. hun er 4mnd.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Jenta vår sovner også av seg selv i sprinkelsenga si, som regel uten noen som helst gråting
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Åh, skulle ønske det var her Ikke at det er noe stort problem å måtte puppe henne i søvn egentlig, men hadde vært fint om hun fant roen av seg selv syns jeg.
mammasgo`jente Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Hun sovner som oftest av seg selv på kvelden etter litt kos. Må inn til henne noen ganger å gi smokk, men ellers går det greit. På dagen er det helt umulig for henne å sovne selv! Da mu hun bysses eller ut i vogna.
rødhette* Skrevet 7. juli 2007 #8 Skrevet 7. juli 2007 Ja. Noen ganger må vi inn for å gi smokken, men vanligvis sovner han enkelt og greit av seg selv. Vi prøvde å venne han til det fra begynnelsen, og tror det har mye med saken å gjøre.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. juli 2007 #9 Skrevet 7. juli 2007 Han har fra dag 1 sovnet av segselv i sengen sin..
Nr-3-i-Magen Skrevet 7. juli 2007 #10 Skrevet 7. juli 2007 Her må snuppa ammes i søvn, ho har så og si aldri sovna av seg sjøl. Det var en periode i vinter at ho sovna i senga si uten pupp, men det var masse sutring, inn og putte inn smokken 20-30 ganger, av og til hylgråt, ligge ved siden av ho til ho sovna, da var det mye lettere å bare amme i søvn. Blir litt småirritert på de som sier at det bare er å legge de ned fra dag 1, så venner de seg til å sovne alene, det er ikke alle det fungerer på...
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Ja, Mina sovner av seg selv.. Har gjort det helt siden starten.. Hun kaster på hodet når hun er trøtt.. Ser helt snål ut hihi... Legger henne i senga og synger litt for kvelden, så sover hun innen 10min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå