Gjest Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har litt lyst til å treffe en jeg jobbet sammen med for en stund siden. Bare på vennenivå, altså, jeg er jo gift. Vi hadde veldig god kontakt når vi jobbet sammen, og jeg synes det er synd at vi ikke jobber sammen lengre. Jeg sendte en melding i starten av forrige uke. Fikk ikke svar, men hadde problemer med mobilen min. Etter noen dager ringte jeg, og han sa han hadde svart på meldingen (Samme dag som han mente han hadde svart, var det også en melding fra ei venninne jeg ikke fikk). Han sa det ville være koselig å treffes, men at han ikke hadde tid før helga. Jeg skulle være borte i helga, og han sa han skulle ringe meg dagen etter eller over helga. Han har ikke ringt. På onsdag eller torsdag sendte jeg en melding og spurte om han hadde tid til å treffes en gang, siden jeg nå var hjemme fra mini-ferien min. Han har ikke svart (eller jeg har i hvert fall ikke mottatt noen melding). Nå er alle vennene mine på ferie, og mannen min jobber kveldsskift. Jeg kjeder meg veldig, og har lyst til å gå på kafé men ikke alene. Maser jeg hvis jeg ringer han nå og spør? Jeg er redd for at han egentlig ikke vil ha kontakt, fordi han er singel og jeg er gift. Jeg er veldig vant til å ha guttevenner, det har jeg alltid hatt, men jeg vet jo ikke hvordan han tenker. Er menn normalt dårlige til å svare på meldinger? Jeg tenker at han ikke tør å si nei hvis jeg ringer, og det siste jeg vil er å trenge meg på. Uff, trenger noen råd. Vil ikke virke masete, men kjeder meg i hjel nå for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå