Gå til innhold

hva sier dere til dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo skulle egentlig til ruskogen nå i juli, men pga av jobb så blir det ikke no av det. han spudte om det var greit for meg at han og noen kompiser reiser den 8-9 septemer. helt griet for meg sa jeg, men før jeg 4-5 uker før termin så sliter du=) hehe.

har termin 16 oktober. . rekner jo ikke med å få så mye før. . men noen venner av meg reagerte på det. . syns ikke det er så farlig jeg. .hadde det vært snakk om samma helgen som termin så hadde jeg jo sagt neei. .

hva ville dere gjort? er dere ikke enige da, stakkaren må jo få reise=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skrive feil, rudskogen;)

Skrevet

min sambo skal no neste helg på rudskogen, å eg har termin 24 juli..

eg sa at de blir hass problem om eg føde når han e vek, for de kan jo skje når som helst;p

ve no ha han me meg, so me de minste tegn på at noke e i gjerde so ringe eg å han må komme heim..

bor foresten i møre og romsdal so de e et stykke å kjøre:p

Skrevet

hadde jeg født før termin hadde sambo alldri rukket det. . bor karmøy, rogaland, ett stykke i fra ja.

men jeg syns ikke jeg skal nekte han det. for det første har han kun vært ute å drukket 7 ganger på 6mnd. . helt fantastisk;) så stiller han opp hele tiden, bedre nå enn etter barnet er født;)

Skrevet

syns ikkje eg heller kan nekte min.. vi berre e studenta å han har gått skule i tillegg hatt full jobb å no i sommar e de kunn den helga han har fri.. + han e veldi stooor fan av michael schumacher å han har jo kjøpt seg inn som eigar..:)

Skrevet

Er svært sjelden at man føder 4-5 uker før termin ja, så jeg ville også latt ham reise førstegangsmamma =)

Skrevet

Ville også absolutt latt han dra, MYE bedre enn om han drar etterpå. da hadde det vært uaktuellt for meg..

mannen min har reise jobb nå, noe han ikke hadde når vesla ble født. går allerede å gruer meg til nestemann er noen uker gammel, og han reiser fra oss alle tre i to uker.....

Gjest Lenchen
Skrevet

Ja, la ham reise. Min eks-samboer havnet på sykehus fra jeg var 8-8 1/2 mnd på vei. Litt nervepirrende, men førstegangsfødende føder som regel ikke så mye før terminen.

Skrevet

Gubben får holde seg i området frå ca 1 mnd før termin denne gongen som forrige. Men fram til 1 mnd før hadde eg latt han reise.

Skrevet

Helt enig! La han dra! jeg ville vært skeptisk dersom det var mindre enn tre uker til termin, ikke før.

Skrevet

ja han skal dra, eneste grunnen til at noen stusset over det er at min venninne fødte 5 uker før tiden nettopp.

min sambo har også reise jobb. . det skiftet han fyller nå er 2 uker ute og 1 mnd hima. . så når han reiser siste gang før fødsel ut så kommer han hjem 5 oktober og vi har termin 16 oktober;)

men pappa skøyer og sier at han har vært med på 4 føsler så han skulle nå stille opp på min også vist sambo var ute=) hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...