Gå til innhold

hvor kommer dere fra???


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg selv kommer fra oppland,ved mjøsa:)enn dere andre her???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer fra et annet sted, men bor også i Oppland, ikke langt fra mjøsa...

Skrevet

hehe ser vel igrunnen ikke mjøsa fra oss heller,men er ikke langt unna

Skrevet

Kommer fra den rette sida av Mjøsa - og jeg ser Mjøsa fra verandaen.

Skrevet

Født i Fredrikstad, oppvokst i Vestby, og bor nå i Frogn.

Skrevet

hehe og hva er den rette siden for deg da???ringsaker siden er jo fin da,men sikkert ikke så verst den andre siden heller:)

Skrevet

Selvfølgelig holder jeg til på Ringsaker-sida! Foretrekker sola, framfor å ha utsikten til kveldssola.... :-)

Skrevet

Født og oppvokst på Kolbotn (Oppegård), bor nå på Vinterbro.

Skrevet

bodd der selv jeg,kjempefint der...

Skrevet

Kun østlendinger her? Sjølv kjem eg frå den flottaste byen på vestlandet!!

Skrevet

Født i Ålesund, men bur nå i Bergen.

Skrevet

Jeg er også fra Oppland jeg å, men et godt stykke sør for Mjøsa. Bor i Fredrikstad nå da.

Skrevet

Født og oppvokst i Kristiansand, bodd fem år i Trondheim, og er nå bosatt i Oslo.

Skrevet

Oppvokst på Melhus, bor i Trondheim.

Skrevet

født og oppvokst i bærum bor på nodstrand men skal flytte tilbake til bærum om noen mnd... Gleder meg masse...

Skrevet

Vestlandet, men bor i midtoesten !

Skrevet

Jeg er fra Hamar, ser Mjøsa om jeg er på lekeplassen på byggefeltet vi bor på. Hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...