dumme mamma Skrevet 7. juli 2007 #1 Skrevet 7. juli 2007 http://www.fjuken.no/art/view/599 Har lagt ut denne linken før. Men synes dere bør lese denne som en advarsel om hva som faktisk kan skje...
rufs Skrevet 7. juli 2007 #2 Skrevet 7. juli 2007 å kjære hun var uheldig,men tross heldig allikevel,,godt det var armen den traff
dumme mamma Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2007 ja heldigvis. Kjenner godt denne lille jenta. Men hun hadde hell i uhell heldigvis
RajaPia Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 Klipper aldri plenen i nærheten av vesla , den største klipper av og til når ryggen min krangler. Har selv fått stein i leggen og i tåa , som kom med så stor kraft at den laget skikkelig hull. Det blødde temmelig mye, og var kjempevondt. I tillegg har jeg laget merke i bilen. Godt den er gammel... Vesla er i tillegg livredd klipperen , etter jeg prøvestartet den inne i garasjen første gang den ble startet i år.... Jeg har stor hage , og har blitt såpass bortskjemt i år at en gammelonkel kommer på sin lille traktorklipper og klipper de største flatene , så tar jeg kanter,rundt huske og sandkasse osv. Bortskjemt....? Jess. ) Veldig glad ettersom jeg har en prolaps ... Har ikke gått inn på linken enda, så vet egentlig ikke hva som står der da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå